Kindercoronateststraat

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Mamavan2SE, 28 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Vanochtend onze dochter laten testen, zou een speciale teststraat zijn voor kinderen.

nou, op 2 opgeblazen handschoenen en een tekening na niks anders dan gewone teststraat.... volgende keer de gewone teststraat en ook geen 30 min reistijd....

Iemand anders wel leukere kinderstraten gezien??

2. aboe

aboe Actief lid

2 okt 2012
    246
    10
    18
    In Utrecht (jaarbeurs) krijgen ze een diploma en cadeautje. Daarbij hebben ze een stuk meer geduld. Ze leggen ook precies uit wat ze gaan doen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik ken iemand die is er met haar kind geweest.

Niks anders dan een gewone teststraat alleen net iets meer tijd.

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ze plannen meer tijd in op de kinderteststraat, maar heel veel anders is het inderdaad niet. Krijgen een diploma en een papieren ambulance. Vorige keer 30min in de rij moeten staan voor 2 testkamertjes, in de rij stonden overigens ook volwassenen zonder kinderen. Ik snap het niet goed; bij de drive-in op hetzelfde terrein hoefden mensen helemaal niet aan te schuiven.

Dadelijk mogen we weer

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.911
    113
    Vrouw
    Het gaat meer om de tijd die ze er voor nemen.
    Bij de gewone teststraat is het zitten, stokje erin en door.
    Ze namen echt wel uitgebreid de tijd bij de kinderen. Qua aankleding (op wat stickers na) idd niks anders. Wel een diploma na afloop.

6. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Diploma krijgen ze hier ook, dochter kon op me kruipen in de auto om op schoot te zitten. En ja uitgebreidere uitleg maar dat deden ze bij zoon ook in normale teststraat

aboe vindt dit leuk.
  7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het is hier wel simpel inderdaad.. slingers en ballonnen - opgeblazen handschoen en eventueel een diploma. Maar vooral wat aboe ook zegt; de iets andere aanpak- de wetenschap van de testers dat ze kinderen krijgen en de rustige manier van uitleggen en bewust geruststellen.

aboe vindt dit leuk.
  8. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Hier gaat het gewoon in de auto , dochter kon even op me kruipem

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier, Alphen ad Rijn, mochten we uit de auto. Dochter op schoot. Rustige uitleg. Kreeg een diploma en een stift in de vorm van een spuit. Was rustig, stonden binnen 5 minuten weer buiten.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Misschien volwassenen met angst problematiek ofzo?? Dat zie je natuurlijk niet aan de buitekant. Succes strakjes!

11. MissXray

MissXray Niet meer actief

Hier is er ook een kinderteststraat. Wachttijd vaak 30 minuten momenteel. Wij zijn dus de normale in gegaan waar je direct aan de beurt was.

Heel goed de tijd genomen om uit te leggen, geen haast en kind kreeg alsnog een diploma. Binnen 5 minuten waren we weg.

12. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.025
    113
    Overijssel
    Vanmiddag net heen geweest, medewerker die ik vanmorgen aan de telefoon had ging wel kijken waar kinderen getest konden worden ( zijn er locaties waar het niet mag ofzo?) Ik had al aangegeven dat ik naar Hardenberg wilde en dat kon gelukkig. ( 6 min rijden) Er hing een tekening en wat vlaggetjes en ze waren erg rustig en geduldig. Zoon deed elke keer automatisch zijn handen afwerend naar zijn neus als het staafje er net in zat ;)
    Verder een dapperheidsdiploma gekregen. En daarna is mama maar naar de supermarkt gegaan om een berg koekjes te kopen :D

Athina vindt dit leuk.
  13. BliksemSter

BliksemSter Niet meer actief

Oh echt? Grappig, mijn zoon is hier een paar weken terug getest en hij kreeg niet eens zo’n diploma terwijl in een andere Utrechtse teststraat mijn dochter van 11 het wel kreeg hahaha.
    Gelukkig ging het allemaal megasnel en was het geen vervelende ervaring voor mijn zoon met ASS/ADHD.

14. Met mijn dochter vanmiddag geweest, zelfde teststraat waar ik ook al 8x ben geweest.

Behalve een wisseling van degene die de testafname deed geen verschil. Geen diploma of iets maar dat hoeft opzich voor mij ook niet.

Een negatieve uitslag is het mooiste cadeau! Nu maar wachten.

15. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.664
    113
    Hier ook door de normale teststraat, ze namen de tijd en zoon mocht zeggen hoe hij het wilde hebben, op schoot, uit de auto maar hij deed zelf z'n raampje open en testen maar haha vond hem echt een held:roflmao::roflmao: zoon zei na afloop het kriebelde alleen en m'n hartje ging hard te keer want vond het wel een beetje spannend.
    Na afloop een reflector klaparmband, een kleurplaat en een diploma, maar al had hij het niet gehad dan was het goed geweest.

Gelukkig uitslag negatief!

Is dat ik zei dat hij morgen nog thuis mag blijven maar WO weer lekker naar school;)

Athina vindt dit leuk.
  16. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Stoer!!

Leuke kadootjes zeg!

hier na 26 uur zelf gebeld voor uitslag. Ze vertelden me dat ze in regio noord limburg een achterstand hadden met bellen
    Dus dochter kan vandaag lekker naar school ipv nog een dag wachten

esklessebes en Nougat vinden dit leuk.
  17. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Hier een diploma, heel veel geduld en de mensen die de Corona-testen afnemen bij kinderen hebben daar ook affiniteit mee (is ons verteld bij de teststraat).

Ik denk dat het straks beter wordt zodra alle teststraten de kortere staafjes gaan gebruiken bij de kinderen tot 12 jaar. (Vanaf komende week)

18. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    In Rijswijk is er echt geen verschil tussen volwassene en kinder testen... Ja een stuiterbal na afloop bij kinderen :o:

19. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Geen verschil, hij zat achterin de auto (hij wou zelf blijven zitten), kortere stokjes erin (en eruit haha) en weer naar huis :p

20. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.664
    113

Heerlijk weer naar school, denk dat het in Flevoland ook druk is met bellen enz.

Al reed ik vandaag langs de teststraat en het was mega druk terwijl za had ik er 1voor ons.

Deel Deze Pagina