jaja het is bijna zover! nog 'n paar nachtjes slapen en dan zeg ik....JA! we hebben deze datum al bijna 2 jaar vast laten leggen.... we houden het niet groots...'s-avonds uiteten. we zijn wel de hele week vrij! woensdag gaan we naar de efteling en vrijdag naar de dierentuin!
Wow nee dat is echt niet lang meer ! Alvast van harte gefeliciteerd meid en maak er een onvergetelijke dag van !
dat is idd snel.wel een mooie datum!!ga voor je duimen dat het dan mooi weer is(maar volgensmij moet dat wel lukken) en vooral genieten he!!! liefs Maloeke
Hallo ! Heel veel plezier en denk maar aan een ding de hele dag: GENIETEN !!! (want de dag is voorbij voor je het weet !) Groetjes, Nikki F
gefeliciteerd alvast meis een hele mooie datum ik wilde ook graag trouwen op deze datum maar we hadden toch besloten eerst een kindje en misschien trouwen we volgend jaar op 7-7-7 of misschien op 8 8 8 kan ook nog veel plezier.
ooh,wat leuk!! Gefeliciteerd meid,het wordt vast een TOP-dag! Hoeft ook niet altijd groots te zijn,wat jullie gaan doen klinkt me heel erg fijn! Grt
Nog maar 3 nachtjes slapen..!! Een hele fijne dag toegewenst, geniet ervan en hopelijk een zonnetje aan de hemel voor jullie. Groetjes, Anakin.