he meiden!! allemaal bedankt voor de leuke berichtjes....ook namens gert-jan! het was gisteren super gezellig en het weer zat lekker mee! dat is al een goed teken toch? we gaan zo naar de efteling en gelukkig blijft het weer de hele week goed! groetjes albertina & gert-jan
nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk .... .. grappig de nicht van mijn man is gisteren ook getrouwd ...daar zijn we geweest ... ik wens jullie heel veel geluk toe voor de toekomst meid , knuf asjuh
Hoi Albertina & Gert-Jan Van harte gefeliciteerd en geniet van jullie eerste uitje als getrouwd stel! Liefs, Sandra
Van harte gefeliciteerd en inderdaad een mooie datum om te trouwen.......veel plezier in de efteling........
GEFELICITEERD!!!! laat je ons nog even weten hoe het was? En heb je foto's. Of gaan jullie eerst genieten van een honeymoon
ooooo ik heb nog niet verteld hoe het was het was natuurlijk kei gezellig hahaha! we gaan morgen nog naar de dierentuin en natuurlijk veel oefenen voor een bambino
nog van harte gefeliciteerd meid!! en nu maar duimen het klussen jullie snel het kado geeft waar jullie op hopen!!