Hoi meiden, Ik ben even nieuwsgierig hoe jullie "schema" is in de nacht? Bij ons is het verschillend, maar vaak is het: 00.00 - 03.00 - 06.00 uur Ik zou het wel heel erg fijn vinden wanneer de kleine een uurtje langer zou blijven slapen dus 4 uur tussen de voedingen, geloof dat ik 's ochtends dan net iets meer uitgerust ben. Maar verder hoor je me niet klagen hoor
Hier was het meestal ook 00.00-03.00 en 06.00. Maar ik merk nu wel dat het een beetje aan het verschuiven is. 's avonds slaapt hij dan opeens van 21.00-01.00 (4 uur) en dan schuift alles op. Vannacht heeft hij de laatste voeding om 04.30 gehad en hij slaapt nog steeds (weer 4 uur ertussen dus). Ik denk dat hij zo wakker gaat worden, ik hoor gepruttel!
Mijn dochter is nu 9 weken en krijgt om half 11 's avonds de laatste fles. Meestal komt ze dan tussen half 5 en half 6 's nachts voor de volgende voeding. De eerstvolgende voeding is rond half 10 's ochtends. Dit is sinds een week of 2 zo. Daarvoor kreeg ze 23 uur de laatste fles en dan rond 3 uur een nachtvoeding en dan 7 uur 's ochtends weer. Ze doet het dus behoorlijk goed!
rond die tijd dnek ik 23-02-05-08 vanaf een week of 7/8 sliep hij van 23 tot 5 hij verschoof de voeding zelf steeds later(ook een tijdje van 23 tot 03)...dus ik zou gewoon je kindje volgen en dat komt vanzelf... je kindje is nog onwijs jong...en de mijn was best snel met door slapen
't was een hele tijd 01:00 - 04:00 - 06:00u, ongeveer dan, want 't wisselt echt van nacht tot nacht. Maar Isabelle is pas ziek geweest (waterpokken) en sindsdien komt ze weer vaker. Vannacht was 't 00:00 - 02:00 - 04:00 - 05:30 (bij benadering) en zo gaat 't zo'n beetje elke nacht tegenwoordig. Ik hoop dat er snel weer wat verbetering in gaat komen, want Milan wordt ook meestal rond 05:00u, dus ik ben redelijk kapot.
Hier hebben we geen schema, zelfs niet ongeveer, haha. Het wisselt dus heel erg. Afgelopen nacht liet ze er 2 a 3 uur tussen zitten. Van de week heeft ze zelfs een keer 6 uur geslapen. Ik kijk zo min mogelijk meer op de klok, dan houd ik het beter vol.
Hier was het in het begin 22u, 2u en 6u, langer slapen deed ze ook vrij snel. Met 4 maand van 19-4/6u, soms zelfs 7u. Vanaf 6 maand begon de 'ellende' en kwam ze om de 3u. Nu nog geregeld om de 4u. Gisteravond er een extra fles bv achteraan gegeven en toen kwam ze pas om 3u en 6.15.
Bij mij was dit ook altijd het schema toen ie zo klein was, elke 3 uur was hij er. Ik voed op verzoek dus ik legde hem aan en sliep ie weer lekker door. Nu krijgt ie tussen 21.00 uur en 22.30 uur zijn laatste voeding en hij slaapt dan 6 uurtjes en dan meld ie zich weer. Men zegt weleens maak hem rond 24.00 uur nog even wakker dan heb je hem pas om 06.00 uur maar dat doe ik dus nooit...ga hem niet wakker maken voor een voeding als ie lekker slaapt. Of ik nou zelf wakker moet worden om 24.00 uur of om 05.00 uur, wakker moet ik toch worden dus leg me erbij neer wanneer hij zelf zich meld
Ik geloof dat wij mazzel hebben hier, ik althans mijn man slaapt er sowieso doorheen , mijn zoontje slaapt nu dik een week al blokken van 6 tot 8 uren in de nacht @Sandranuijs, ik denk dat wakker maken ook niet werkt. Weet niet hoe jouw zoontje is natuurlijk, maar mijn zoontje telt het niet mee als voeding zeg maar, als ik hem wakker maak, als hij eenmaal in zijn nachtslaap (zoals ik het noem) zit, dan moet ik hem daarin laten zitten, als ik hem wakker maak, dan drinkt hij, en komt hij vervolgens alsnog om de 3 uur. Dus dan is het lange blok gewoon weg.
Heel verschillend. Vaak clustert ze 's avonds tot een uur of 23. Daarna komt ze zo ongeveer rond 3 uur en dan tegen de ochtend weer. Maar het kan ook maar zo 2 en 5 uur zijn. Vannacht kwam ze ineens pas om 5 uur Nja, eigenlijk kwam ze niet eens echt, maar schrok ik wakker en heb ik haar wakker gemaakt.
23.00, 2.30/3.00 en dan om 6.00/6.30 uur .... Meestal zo ... gister aaf heeft ze om 23.00 voeding gehad en kwam ze om 4.00 pas weer en vanmorgen om 7.30
Met één maand rond de 2-3u en dan een uur drinken dus veel slapen deed ik niet... Nu nog steeds gemiddeld 2 nachtvoedingen...
Ik heb superrr veel geluk, mijn mannetje krijgt de laatste fles (afgekolfte borstvoeding) tussen 22.00 en 23.00 uur en vraagt dan pas weer om de volgende voeding ergens tussen half 7 en half 8 in de ochtend :-D
Bij ons was het in het begin 23:00/3:00/8:00 dat viel reuze mee Als eerst ging die van 23:00 er af 3 weken later die van 3:00