Ik ga de MMM in met IUI!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mamamarin, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Afgelopen maart heb ik een miskraam gehad. Het heeft dik 3,5 jaar geduur voordat ik zwanger werd. Nu mag ik vanaf de 25e de MMM in met IUI. Bij mijn vriend is alles ok. Hij scoorde boven de 120.000.000 :D
    Ik ben doordat ik zwanger ben geweest nog niet verder onderzocht. Dat gaan ze doen na eventueel 6 behandelingen. Ben erg benieuwd.
    Ik ben vooral nieuwsgierig naar hoe lang het nu nog gaat duren en hoe dat nu eigenlijk gaat met die hormonen. Spuiten, pennen, ik weet nog niet veel.Dat zal allemaal de 25e verteld worden.

Ik vind het eigenlijk ook wel bizar symbolisch. Ik zou de 29e uitgerekend zijn en ga rond diezelfde datum dus een hele andere fase dan verwacht in.
    groetjes Femke J

2. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Ja Femke een andere fase in dan je dacht. Ik kan erover meepraten, wij zijn precies op de zelfde dag utigerekend als de vorige keer wat helaas eindigde in een miskraam, ik wens je veel succes met iui.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje meid,
    Das inderdaad wel heftig denk ik. Heel veel succes met de eerste IUI. Hopenlijk is het meteen de laatste!
    Elmo

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Van harte welkom en heel veel succes toegewenst.

Groetjes,

5. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Jeetje, wat een dubbel gevoel moet dat zijn zeg. Welkom hier en ik wens je ook veel succes!!!

6. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Femke rare omschakeling....hopelijk brengt de IUI jullie wel een wondertje. Succes met de behandeling.

7. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Heel veel succes!
    Maar..... Wat is MMM en IUI??? :oops:
    Sorry, maar daar ben ik nog niet helemaal in thuis...
    Groetjes Nancy

8. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    MMM staat voor Medische Malle Molen en IUI is een vorm van behandeling; Intra Uteriene Inseminatie. Bovenaan de index van vruchtbaarheidsbehandeling staat beschreven wat het een beetje inhoudt.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoe is het nou?
    Weet je al wat meer intussen?

Liefs

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Maandag a.s. heb ik een afspraak met de gyn. Misschien dat er dan meteen al data worden geprikt aangezien mijn cyclus nu gunstig is. Even afwachten dus.

11. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Dank je, nu weet ik ook wat het inhoud.
    Femke, heel veel succes meid.
    Ik duim voor je.
    Nancy

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Update:
    Vanmorgen bij de gyn geweest. ik zit nu te laat in mijn cyclus voor een inse,minatie, ook al wilde hij wel een echo maken als ik dat wilde. Hoefde van mij niet aangezien dat deze maand dan toch geen nut heeft. Verder moet ik komende maand op dag 12 bellen voor de eerste follikelmetingen. Ik ga verder voorlopig geen hormonen krijgen. ben ik eigenlijk ook wel blij om. Hoe natuurlijker hoe beter toch?
    ik houd jullie op de hoogte. Nu eerst maar ongi worden, dan kan het circus over drie weken beginnen.

13. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Heel veel succes en ik hoop dat het zo snel mogelijk raak is!

Deel Deze Pagina