Ik ga dus wel stoppen...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Chrissie, 13 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Nooit gedacht dat ik het stoppen met BV toch wel moeilijk zou vinden. Maar het ziet er nu toch echt wel naar uit dat ik ga stoppen. En ik heb toch wel brok in mn keel..
    4 maanden heeft Daan alleen BV gehad.
    Vanaf 5 maanden 1 x vervangen door fles ivm wat nutrix erdoor. (wel blijven kolven )
    Sinds 6.5 maand 1x borst, 1x afgekolfd uit fles en 1x FV. Dat gaf mij al wel meer rust, kolven op werk was niet meer nodig. En ook al heb je daar alle tijd voor, ik vond t erg lastig te combineren met werk.
    Maar nu merk ik de laatste tijd dat er met kolven savonds steeds minder komt, en dat mn mannetje ook smorgens niet meer zo enthousiast is. Dat en het bijten en nog wat andere redenen (veel spanning in de prive-sfeer) heb ik besloten om t nog even te proberen alleen smorgens, en verder te stoppen. Ik weet dat ik een goede kans heb dat het dus smorgens ook zo 'op' kan zijn en dat zou betekenen dat ik dan dus helemaal stop... Slik, toch even een traantje wegpinken...

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Logisch, het is toch weer een periode dat je afsluit. Maar al met al heb je het al toch een hele mooie tijd volgehouden. Petje af!

Oh ja, vergeet niet nog een mooie bv-foto of filmpje te maken. Is leuk voor later!

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    7 maanden is ook al heel mooi toch! Kan begrijpen dat je een traantje wegpinkt hoor. Dylan is zelf aan het afbouwen, en na bijna 15 maanden vind ik dat ook erg jammer.

Hopelijk kan je nog een tijdje alleen de ochtendvoeding geven!

4. Chrissie

Thnx, ik hoop het ook.
    Jij succes met de keuze van je kleintje.

5. Chrissie

En die foto ga ik zeker nog even doen. Helemaal niet aan gedacht, maar wel goed idee!

Deel Deze Pagina