Ik ga een moeilijke beslissing nemen.

Discussie in 'De lounge' gestart door MoedervanSafia, 14 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heel veel sterkte!

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Mee eens! als je na het vertellen nog van alles moet regelen om de deur uit te kunnen( mét kind), ben je zo weer een half jaar verder, moet je als vrouw al die tijd dan maar bij je ex in huis blijven zitten? (of andersom in sommige gevallen, mannen die weg willen bij hun vrouw).
    Ik vind dat je best onderzoek en navraag kunt doen, dan weet je in ieder geval wat je te doen staat als het echt zo ver komt.

3. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Sterkte ts! Ik geef je groooooot gelijk om het zo aan te pakken. Hoe meer vertrouwen en back up jij hebt hoe beter je het kan handelen straks! Hoop dat je over een jaar met een goed gevoel kan terugkijken op je beslissing

4. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Dankjulliewel.

Ik heb mijn handtekening verwijdert. Jullie blijven op de hoogte.

5. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Serieus? Jij vindt dat TS schijnheilig is nadat ze haar verhaal heeft gedaan en uitleg heeft gegeven? :( En al zou ze dat niet hebben toegelicht, ik vind de (voor)oordelen die hier voorbij zijn gekomen soms echt bizar... Gelukkig zijn er ook een hoop die wel wat empathie hebben...

6. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ik wens je heel veel sterkte wijsheid en kracht toe meis.
    Wat een vreselijk moeilijke stap moet dit zijn in jouw situatie.

Knap dat je je zo aan het voorbereiden bent... dat kan ik me in jouw situatie echt heel goed begrijpen.

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Heel veel sterkte en kracht meis... het zal niet makkelijk zijn,en heel goed dat je opkomt voor jouw rechten als vrouw en moeder!

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik vind je echt een enorm sterke en vooral moedige vrouw. Je moet al die betweterige hormonsters hier op ZP lekker links laten liggen. Die denken het wiel uit te hebben gevonden maar wees maar blij dat ze dat ze dat niet hebben gedaan ;)

Anyway, ik vind je erg dapper dat je deze stap zet en vind het echt enorme kracht tonen dat jij, ondanks dat jij weet dat het niet makkelijk zal zijn, deze stap gaat zetten. Als ik dit zo lees dan word ik alleen maar verdrietig :( als je al jaren aan het vechten bent dan snap ik volkomen dat je er nu een punt achter zet.

Ik kan je verder geen tips en adviezen geven. Wil je wel heel sterkte, kracht en moed sturen. En hou vol! Aan het einde van de tunnel schijnt het licht voor jou.

9. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Dit..

10. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Echt hoor... Mensen lees eens het hele topic door voor je voorbarige "tips" geeft of TS een uitbrander geeft....
    Sommige leden hebben echt het IQ van een knolbegonia;)

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Moralistische begonia's.
    Gatver, zijn jullie in het echie ook zo perfect? ;)

12. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    O nee ik ben in verre van perfect hoor.
    Ik ben verliefd geworden op iemand anders op het moment dat het heel slecht ging en ipv mijn huwelijk te redden heb ik er voor gekozen om te scheiden.
    Ik heb niet van tevoren alles geregeld en alles uitgestippeld maar ben van een op het andere moment weggegaan.
    Met als gevolg dat mijn ex geen rekening meer betaalde en ik nu diep in de schulden zit.
    Dus Skatje, niet zo gauw oordelen he;)

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik had het juist niet over jou!! ;)

Iemand gaat heus niet zomaar 'stiekem' scheiden. Soms is het de enige manier. TS heeft niks aan vooroordelen.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Heel veel sterkte! Natuurlijk wil je een scheiding goed voorbereiden. Trek je alsjeblieft niets aan van al die betweters hier. Die weten duidelijk niet waar ze het over hebben.

15. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Sorry, dan had ik het verkeerd begrepen!

16. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Moedervansafia ik wil je heel veel succes en kracht wensen bij dit moeilijke, maar dappere besluit! Ik vind dat je het gezien de situatie juist zeer verstandig aanpakt voor jezelf en je dochter. Leven in de schaduw van een (gewelddadige) narcist is geen leven. Gebruik je tijd om voor jullie tweetjes een veilige plek te zoeken, want een zorgeloos en gelukkig leven is wat je verdient en niet deze onhoudbare situatie.

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nadeel van een forum!

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Bij een scheiding is het vaak zo dat de ene partner al veel verder is in het proces van loskomen, dan de ander. Als praten niet meer werkt, dan moet je zorgen dat je goed voor jezelf kan zorgen als je besluit de relatie te beëindigen. Het is dan toch niet zo raar dat je eerst zaken uit gaat zoeken?

Ik hoop dat mijn man en ik ten alle tijden respectvol met elkaar om kunnen gaan, ook als bij 1 van de twee de liefde over is. Maar als dat respect er niet meer is, dan moet je jezelf zeker vooropstellen (en je kinderen uiteraard)

19. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Wow, wat een nare situatie TS, maar inderdaad, je komt over als een sterke vrouw.

Je moet doen wat jij denkt dat goed voor je is (en uit je verhaal maak ik op dat je vooral doet wat goed voor je dochter is..).

Heel veel sterkte en liefde gewenst!

20. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Helemaal mee eens moontje!

Deel Deze Pagina