Ik ga een moeilijke beslissing nemen.

Discussie in 'De lounge' gestart door MoedervanSafia, 14 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    .......

2. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Het is en blijft een forum he dames.

Je mag altijd je mening uiten hoor alleen vat ik het persoonlijk niet op hoor :) Ik heb eigenlijk al voldoende ellende aan mijn hoofd.

Ik neem al jullie tips en lieve woorden van harte. Dit bevestigt enkel dat ik toch iets goeds doe, want ik voelde me zo verward of dit wel goed was.

3. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    MvS, volg je gevoel!
    Houd je er wel rekening mee dat een scheiding een jaar kan duren (mijn vriendin in 3 maanden maar in goede harmonie)
    Nogmaals mocht je vragen hebben, schroom niet om een pb te sturen.

Dat van sieraden etc wegleggen elders is een goede tip. Mijn ex was het ineens "kwijt" en ik kom er via via vam de week achter dat hij het ingewisseld heeft bij de juwelier. Alles weg, incl de sieraden die ik heb gehad van mijn ouders bij de geboorte van mijn kinderen etc..

4. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Jemig wat heftig zeg. Hoe is het contact met je ouders? Als dat goed genoeg is zou ik je dochter pakken en daarheen gaan. Dan ben je beschermd bent je familie voor je man en zijn familie. Als je ouders achter je staan kan je vader een belangrijke rol spelen en zal je man je niks kunnen maken. Ook niet als alle 'bemiddelingsspelletjes' uit de kast worden gehaald door je achteroom en de man van je achternicht die zich ermee willen gaan bemoeien. Leer mij Marokkaanse families kennen...
    Een andere baan vind je echt wel weer. Loskomen van een gewelddadige narcist (met een groot ego) kan ook een fulltime baan zijn.

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.275
    2.978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina