Oh goed om te weten, dan heb ik nog even haha. Hoe ging dat, pasfoto's maken? Kan Simon al zelf zitten of moet je hem vasthouden en dan zelf wegduiken of zo Zag laatst bij een pasfototoko zo'n poster hangen met de eisen voor pasfoto's voor officiële documenten. En dat voor baby's andere (minder) eisen gelden, daar stonden zulke grappige voorbeeldfoto's op <3
wat ik op vakantie wel handig vond is dat we een klein opblaasbaarbootje hadden meegenomen.. hij kon er heerlijk in spelen alsof het een badje was, maar we konden hem er ook in badderen.. Buiten dat kon hij ook nog dobberen
Precies! Mee eens! Wat kunnen sommige mensen meteen heftig reageren als iemand bv. over een banner heen leest, alsof dat ''bewust'' is.
Wij zijn vorige maand wezen kamperen en hadden toen ook nog de kruiken mee genomen en gebruikt! Was nog flink koud 's nachts. Nu zal het in juli hopenlijk meevallen maar je weet maar nooit. Met de kruikjes is het bedje in ieder geval lekker warm. En we hadden het aankleedkussen ook mee, vond ik ook erg handig om onze dochter op te verschonen etc. Ik heb haar gewoon mee onder de douche genomen en dat ging prima, badjasje aan en mee onder de douche. X
Ik heb idd haar banner niet gezien, maar blijkbaar moet ik me nu diep schamen.. Los daarvan, Toen wij eens een weekendje in belgie zaten was mijn bv ineens op en was er geen fv te krijgen savonds. Maar als je al een half jaar geeft zal dat wel meevallen.
Als je kindje al in een kinderstoel zit is een opvouwbare kinderstoel ook handig. Wij hebben er eentje van FemStar. Superhandig. Nemen 'em ook altijd mee als we weggaan thuis. Welkom bij Fem* Wij gebruikten bij onze oudste ook een opblaasboodje als zwembadje. Kon hij ook gemakkelijker in zitten. ORS is idd ook geen verkeerd idee Zou zeker wel een buggy ofzo meenemen, af en toe ook handiger dan een draagdoek Dat is wat ik nu nog bij je lijstje kan bedenken...
Dit was ons lijstje Misschien kan je er nog wat uithalen waar je zelf ook wat aan hebt... Aankleedkussen en hoezen Hydrofiele en molton doeken Billen- en snoetendoekjes Flesvoeding, reserveafstrijklepeltje en melktoren Fruithapjes Groentehapjes Babyzalf of -olie Wasproducten Drinkbekertjes Dekentjes en lakentjes Fleece kleden en/of boxkleden Flessenwarmer Lepeltjes en bordjes Identificatieplaatje/ -bandje Deryan Travel Cot Hoeslakentjes Jas Kinderparacetamol Kinderwagen en regenhoes Kleertjes Knuffels Wegwerpluiers Sudocrème Melkflesjes en spenen Nagelgarnituurtje Sam Neusspray en neuspeertje Petjes Plastic opblaasbaar babybadje Rompertjes Slabbertjes en spuugdoekjes Speelgoed Slaapzakken Stuk karton Thermometer Vaseline Ventolin en inhalator Wipstoeltje Zonnebrilletje Zwembroek Water (eventueel ook voor Sam zijn flessen) Zonnebrandcrème Sam
Ging heel goed! ij heeft denk ik zo'n 4 a 5 keer een foto gemaakt. Ik zat op een krukje met één been opzij. Daar moest Simon op en dan hield ik hem onderaan zijn buikje/heupjes vast. Hij mocht mijn arm niet zien op de foto. Simon kan niet zelfstandig zitten, maar met een beetje hulp gaat dat prima! Ik zou een ervaren fotograaf zoeken. Dan zal het wss het best gaan. Hier had de fotograaf in het beeldscherm alle aanwijspuntjes staan waar hij op moest letten bij de foto. Heel handig, dan zag hij gelijk of de foto goed was. Heel grappig joh, zo'n foto! Succes, hopelijk gaat het bij jullie ook zo makkelijk!
Ik hoop idd nog bv te geven maar de flesopmerkin vind ik niet schokkend of vreemd Bijvoeding is idd lastig. Wil a la Rapley (en beetje prak) gaan bijvoeden. Kijk dan wel hoe we dat oplossen, even wachten kan idd ook. Dat van de mc ipv wipper is een goed idee! En kruik en ORS ook.. Ik twijfel nog over een opblaasbadje want hij kan nog niet zelf zitten.. in een emmer past hij nit meer (in de tummy is het al aardig vouwen geblazen ) Fijn al die tips en ervaringen! Ga ook eens kijken naar dat speelkleed bij de hema
Ik heb destijds bij Etos een opblaasbaar babybadje en aankleedkussen gekocht. Scheelt onwijs in ruimte en was erg handig. Off-topic, Nick was 5 weken toen we voor zijn ID een pasfoto nodig hadden. Eerst wilde hij ruim een half uur niet wakker worden (maar op de foto moeten de ogen open zijn) en vervolgens moest ik hem van achteren vasthouden zonder dat ze mijn handen zagen. Het resultaat, hij kijkt alsof hij moet poepen.
ik heb een peutertentje gekocht, je hebt ook babyversie voordeel ligt snachts veilig, overdag kan het buiten zetten als het heet is. van dylon of zoiets
Ja dat tentje heb ik ook, ben benieuwd hoe het bevalt. Ik ga nog op zoek naar een opblaasbaar badje waar ik hem in kan zetten (las hier over een opblaasbootje en dat klink ook wel slim, stevige randen).