He meiden, Ik wil graag jullie ervaring weten over de gevoelige testen van zwanger en kids. Vanmiddag getest en een licht streepje op 7 of 8 dpo. Ik denk vorige week vrijdag mijn eisprong. Woensdag is mijn nod, afgaande van mijn cyclus de afgelopen maanden (24 dagen). Ik lees wisselende ervaringen op het net.
Helaas hier valse streepjes gehad die minstens zo duidelijk waren. Hoop voor jou dat je zwanger bent.
Heb ook alleen maar slechte ervaringen met deze testen, plaste altijd licht roze streepjes en bleek niet zwanger. Na de vijfde test de rest weggegooid, werd er gek van.. Hoop dat het bij jou anders is! Probeer anders een ander merk.. succes!
Vriendin testte ook altijd positief met die testen terwijl ze niet zwanger was. Ik test juist hele lichte streepjes op die testen terwijl ik wel zwanger ben. (zijn wel oudere testen van vorig jaar dus miss inmiddels veranderd) Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar ik vertrouw die testen niet meer.
Ik kan niet goed zien of het een roze lijn is? Heb je alweer getest? Bij mij blijven deze testen trouwens wit als ik niet zwanger ben.
Deze testen duren vaak langer voor ze goed duidelijk zijn. Anders eens een kv 2v5 proberen? Ik zie wel iets maar kan niet zeggen of het roze is. .
Zo had ik ze ook vanaf 5!!!dpo wat dus niet kan. Werd dus ook netjes ongesteld 14dpo. Hopelijk gaan ze bij jou wel oplopen!
Ik zie ook wat, maar ik heb bij deze testen vaker valse lijntjes gezien. Dus ik zou zeker nog een keer met een andere test testen.. Die dipsticks waren bij mij ook het minst duidelijk van allemaal. Die knalde ook pas een paar dagen later. Dus op de een of andere manier zijn ze toch niet zo gevoelig (in mijn geval dan), dan ze moeten zijn.