zwanger na herstel operatie ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by pekske, Nov 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    hallo,

zijn er toevallig hier vrouwen die net als ik proberen zwanger te worden na een herstel operatie?
    of misschien zelfs vrouwen die al zwanger zijn geraakt na zo.n operatie?

groetejssssssss

2. Niet meer actief

hai
    ik ben 4 july geopereerd in het UMCG en ben inmiddels weer gewoon ongi geweest en probeer nu zwanger te worden in sept MK gehad zit nu weer in de afwachtende fase 01 dec weer NOD dag hoop dat het deze ronde weg blijft

liefs kaley

3. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    fijn dat ik er niet alleen in ben op het forum hier.
    ik ben 6 juni geopereerd en had twee weken later mijn menstuatie alweer.
    verder heb ik wel een goede cyclus. precies op de dag ongi en eisprong die ik twee weken later voel en ook met de testen positief is.
    ik zie dat we niet veel schelen deze cyclus ik kan een dag eerder testen.
    ik had steralisatie door dichtbranden en jij?
    heb wel goede kansen nu. operatie is goed gelukt dus. wel erug zwaar vond ik.

liefs peggy

4. Niet meer actief

goedemorgen

Nee ik had ringetjes en alles is goed gegaan was zwaar idd operatie heeft 5 uur geduurt en ben maar 1 dag in het ziekenhuis geweest ben gewoon weer ongi geworden en precies volgens schema ook ....in sept MK gehad maar nu hopen we dat het deze ronde raak is ik sta nog steeds onder controle en moet alles bijhouden

ja we schelen 1 dg ik moet 01 dec ongi worden hoop van niet natuurlijk hahahah

liefs kaley

5. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    ik heb 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en nog 6 weken echt nodig gehad om de oude te worden.
    ik hoef nu pas terug te komen als ik zwanger ben om gelijk een echo te maken om te kijken of het niet buitenbaarmoedelijk is. zeer spannend dan allemaal.
    ik moet 30 nov ongi worden maar ik hoop natuurlijk ook van niet.
    probeer me alleen deze maand niet zo gek te maken, want dat doe ik nu wel iedere maand hahahah, voel van alles altijd.
    hoop dat het bij jou ook snel lukt dan weet ik dat er voor mij ook nog hoop is.

groetjesssssss peggy

6. Niet meer actief

hai hai

Ik ben 3 juli opgenomen en 4 juli geopereerd en 5 juli was ik alweer thuis ik deed het hartstikke goed 6 daarna voor controle geweest en formulieren meegekregen zodra ik ongi word invullen en dan word een afspraak gepland voor baarmoederfoto (eileiders env ) wel veilig idee zodra ik zwanger ben moet ook ik gelijk bellen voor echo ben 15 nov geweest voor inwendige echo ivb met MK in sept alles was goed ..........

eisprong stond op knappen dus flink geklust en nu afwachten tot 01 dec vanmorgen had ik ienimini sliertje bruine afscheiding bij het afvegen maar zal wel wat anders zijn ongi kan nog niet namelijk hahah
    verders voel ik me goed op pijnelijke boobies na en hoge temp

liefs kaley

7. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    goedemorgen kaley,

ik heb ook goed mijn best gedaan deze maand dus hop dat ik ook niet langer hoef e wachten.
    ik voel mijn eisprong altijd maar heb voor de zekerheid toch met ovulatie testen gechecked.
    ik heb altijd pijn aan de kant waar de eisprong zit en normaal gaat dat weg als ik een dag of twee verdr ben, maar dit keer blijf ik het voelen.
    voorteken?
    ik hoop het. zou een mooi sinterklaas kadootje zijn.
    de innesteling zou dan morgen kunnen zijn en in de dagen erna.. ben benieuwd.
    verder heb ik nergens last van.

groetjess peggy

Share This Page