Gisteren was het me zo misselijk..Was gisteren helemaal wit weggetrokken...En vanmorgen toen ik wakker werd ws alles weg...Maar was wel bang gisteren dat er mis zou gaan
niet bang zijn die misselijkheid hoort erbij.... je bent in ieder geval niet de enigste misselijke limburger groetjes van Ramona
Wanneer is het eigelijk zeker dat je vrucht niet meer kan afzakken...?Oh wel leuk ook iemand uit zuid-limburg...En je bent 2 weken verder als mij...Wel leuk
Helemaal zeker ben je natuurlijk nooit, maar de grens van 12/13 weken wordt meestal aangehouden. Of de misselijkheid dan over is, is per persoon verschillend. Ik had er bij vlagen lichtelijk last van tot en met de 15e week. Maar sommigen hebben het nooit en anderen de gehele zwangerschap. Geen zorgen maken en lekker genieten in het mooie Limburgse. Groeten uit N-Limburg!
Lekker he dat je al over de helft bent he....Heb het gevoel dat het egt langzaam gaat...Ik kijk zo uit naar de eerste echo..
En zelfs ik heb soms: jee, nog 16 weken, echt keilang! Ach ja, hoe verder ik was, hoe meer ik van de zwangerschap zelf kon genieten, dus het heeft ook wel weer wat. Ik heb veel complicaties gehad in het begin, en de VK dacht zelfs dat ik het kindje ging verliezen. Nu is het genieten dus extra groot! Dat komt bij jou ook. En geniet er maar van dat het langzaam en soms misselijk gaat, want het is ook niet leuk als het ongemerkt en snel voorbij is. Succes met je eerste echo!
ik ben tot nu toe elke dag misselijk, de hele dag door. ik hoop dat het beter gaat worden, vind het erg vermoeiend zo en het belet een beetje om echt blij te zijn met de zwangerschap. ik eet hééé;el veel beschuitjes en soep haha en verder probeer ik er zo min mogelijk bij stil te staan. ooit is het over!
Volgens mij ben ik een van de weinigen die niet misselijk is geweest. Nou je, ik had het voornamelijk 's avonds tijdens het avondeten. Dat heeft gelukkig niet lang geduurd. Ik hoop voor je dat de misselijkheid wel minder wordt. Liefs, Duveldraakje