De hond! De hond meiden...(voordat jullie denken: "die heeft ook zo'n vent die niks zelf kan" ) Maar ja, ik moet wel hé...dat beestje kan niet zelf deuren openmaken. En iedereen vindt hem heel eng, dus ik moet als lief schattig blond vrouwtje ernaast lopen om de aaibaarheidsfactor omhoog te gooien. Hondenweer. Waarom ze het zo noemen snap ik ook niet want hij wil zelf liever ook niet naar buiten...loop zo dicht mogelijk tegen me aan, als het ff kan onder mijn jas of anders onder de paraplu...tilt 1 keer zijn poot op en loopt dan alweer naar huis. Ik sta dan op de hoek van de straat te kijken van "kom nou jongen, we moeten toch minstens 50 meter lopen" en hij staat te kijken van "je loopt zelf maar! weet je wel hoe nat het is" mijn schatje Nou, we gaan beide met tegenzin tóch maar naar buiten. Het mooie is dat hij het doet om mij te plezieren, en ik het doe voor hem. Wat een liefde hé :x
Ja zo heb ik er ook 2. Kaatje onze boef vind t niet zo HEEL erg die regen. TOT hij bij t gras aan komt. Nat gras...daar ga je toch zeker niet op lopen!? Dan worden je poten nat (die zijn allang nat door de regenplassen waar hij gewoon door heen dendert maar goed...) En dan die kleine Floortje hier...dwerg pincher en hele dunne korte vacht. Die staat te dansen en te springen als we gaan...tot die deur open gaat en ze ziet dat t regent. Dan doet ze nog NET niet zelf dr riem af maar naar binnen lopen probeert ze dus wel Stelletje mutsen zijn het. Dat is dan dus ook HEEEL snel naar t gras. tegen de tijd dat je kaatje zover hebt dat ze toch t gras op gaat is floor alweer klaar en wil weer naar huis. Snel n rondje om t grasveldje en snel snel SNEL weer naar binnen. God wat ben ik blij dat ik hoog zwanger ben en nu ff niet zelf ga Ze kunnen hier de tuin in tijdens mn man zn werk tijden en er voor en er na gaat mn man nu met ze. Floor zit nu voor de open deur naar buiten te kijken... half dr oogies dicht.. Volgens mij droomt ze n beetje van dat lekkere zonnetje van gister. Was dr ineens kwijt. realiseerde me dat ik dr al n tijdje niet gezien of gehoord had. Dus ik kijken waar ze is..maar zag dr niet. 3 x geroepen...niks. Was al bang dat madam n gaatje gevonden had door de afrastering van de tuin. Nog n keer geroepen. En zag ineens n klein zwart bruin ding opspringen helemaal achter in de tuin! Had ze gewoon liggen slapen in t zonnetje heeeeelemaal achter (12 meter) in de tuin tegen t muurtje van de schuur aan. Heet dat ze was! Maja nu dus regen
Die van mij heeft ook nog eens blaasontsteking, dus ik kan haar om de haverklap uitlaten. Heel fijn met dit vieze weer. Ze heeft er verder geen hekel aan, maar het baasje wel!
Nah, die van mij kan het niet schelen. Het interesseert hem niet, ligt zelfs in de regen buiten in de tuin Persoonlijk vind ik het niet zo prettig, voel me dan een gevalletje-dierenbescherming, maar hij vraagt er zelf om. Staat ook gewoon voor de achterdeur te blaffen. Goed, met die slagregens van vandaag is het ook hem te gortig, maar normaal ... ligt en loopt hij gewoon buiten. Vrouwtje loopt met een plu mee en ook het gewone "rondje" maar wel met frisse tegenzin hoor ... Nu heeft ie een dubbele vacht (poolhond), die hij het liefst uitschud NADAT hij naar binnen is gewandeld, dus hij kan het wel hebben, maar toch. Grappig geval - hij heeft geen moeite om met de regen buiten te lopen, echter loopt hij wel met een grote boog om plassen heen, zelfs als het regent ...
Haha, leuk he hondjes! Tja, je hebt een hond in voor en tegenspoed, dus ook met hondenweer .. Al wacht ik meestel toch even tot de bui is over gedreven
Wij houden samen ook niet van regen. Madam gaat dus echt NIET plassen als het regent. Dan hoeft ze opeens niet meer.
Och, nou hier hebben we nog zo eentje! Dolblij als meneer door krijgt dat we gaan wandelen maar als hij dan in de deuropening staat en ziet dat het regent dan blijft ie stáán en verroert zich echt niet meer. (En de blik waarmee hij me dan aankijkt is geweldig ) Maar goed toch maar naar buiten en over de tegels lopen is opzich nog niet zo erg. Maar dan het gras en de bosjes.. die zijn NAT. En tja daar houdt meneer dus niet van. Het grote probleem komt dan nog: hij wil namelijk echt alleen óp bosjes/planten poepen (het moet een beetje verhoogd zijn ) maarja dat doet ie dus niet als het regent en dan kun je dus lopen tot je eens ons weegt maar poepen doet ie niet
de hond van ons maakt het niet uit of het regent stat zelfs te teute bellen nu hebben we een logeetje maar als die regen op de neus voelt draait hij zich gelijk om en kijkt me aan met een blik van dacht het niet stom stel eigenlijk
Wat de mijne dan weer wél helemaal geweldig vindt aan regen...is dat we 'm daarna afdrogen! Als ie die handoek ziet is ie net een stier op een rode lap. Hij duikt er vol in en geniet er echt van!
zo heb ik der 3 grote bakbeesten die ik mee moet slepen... hahaha van de week met warme weer willen ze niet lopen en regen vinden ze het einde lopen ze te stuiteren door de plassen... maar eerlijk is eerlijk mijn man laat ze meestal uit met slecht weer als ie thuis is natuurlijk