hoihoi Wat is voor jullie de reden dat jullie dit willen? Echt voor verbetering van jullie uiterlijk of ook ivm lichamelijk ongemak? Ik speel ook al een tijdje met de gedachte om dit te laten doen. Maar ik ben pas 29! Het is bij mij ook niet ivm uiterlijke verbetering maar lichamelijk ongemak. Ik heb geen ruimte tussen mijn wenkbrouwen en oogleden als ik mijn ogen open heb. (mmm beetje moeilijk uit te leggen..) Maar ik moet dus altijd fronzen! Hierdoor krijg ik hoofdpijn, moeite met lage autoritten en heb ik ind 2 dikke rimpels boven mijn neus! Zonnenbril staat hier dan ook bijna altijd op! scheelt een hoop! Ben benieuwd naar jullie ervaringen en redenen!
Ik heb eerlijk gezegd maar van 1 oog last. Ik lees heel veel, met name 's avonds in bed. Na 2 bladzijden heb ik echt moeite om dat ene oog open te houden. Dat is een reden, maar de voornaamste reden vind ik toch wel dat mijn oogleden echt over mijn ogen heen hangen. Als ik lach is het helemaal erg. Ik vind mezelf er gewoon oud uitzien, en ik ben (pas) 40.... Het is maar net wat je belangrijk vindt.
Hallo dames! Nou het is gebeurd gisteren! Het was een fluitje van een cent. Ben 3 kwartier binnen geweest. De prikken vond ik het vervelendst, heel gemeen. 3 in ieder ooglid. Ik had expres diepvriesdoperwten gekocht (om te koelen is wel makkelijk, in boterhamzakjes) maar ik heb het maar 1 keer hoeven doen. Ik heb geen last van zwellingen gehad. Nu net na het wakkerworden zie ik dat het wel wat blauwer wordt (gezellig!) Als ik de deur uit ga zet ik mijn zonnebril wel weer op. Ik kan er nu nog weinig van zeggen, op het eerste gezicht lijkt het allemaal al een stuk verbeterd, maar a.s. woensdag kan ik er meer over zeggen, dan gaan de pleisters er af en de hechtingen er uit! Ben benieuwd hoe het met TS is gegaan ? Ze reageert niet meer..