Hallo, Ik zit er nu de laatste tijd mee des te meer ze schopt des te meer ik het idee heb dat ik me buik heel erg ga missen en de bewegingen die ik voel van de kleine wonder in me buik! Als ik er aan denken lopen de tranen al in me ogen. Volgens mij nemen me hormonen me enorm mee. Heeft hier verder ook iemand last van ?
Mijn ervaring is dat je het inderdaad gaat missen. Je bent dolblij dat die kleine er is en je weer je eigen lichaam terug hebt. Weer normaal bukken, maagzuur weg etc. Maar ooooo ik heb vaak zitten snotteren hoor. Dat speciale gevoel dat er leven in je buik trappelt. Ook vond ik het heerlijk om met die buik te pronken was er zo trots op. Die speciale tijd beleef je maar 9 maanden in je leven en dat maal het aantal kids je krijgt natuurlijk. Ik dacht dat ik nooit meer zwanger zou raken. De eerste was na veel moeite verkregen dus ik miste het zoooooo erg. Iets wat nooit meer in mijn leven zou gebeuren. Little did I know Kan me je gevoel goed indenken en bij mij was dat ook zeker het geval.
ja hier ook ! de zwangerschap gaat me ook veel te snel maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik me best goed voel op wat standaard ongemakken na en het voor ons de laatste keer is dat we dit mee gaan maken het voelt daar door als of ik straks afscheid ga nemen van een tijdperk van zwanger zijn en baby,s maar hee eens moet de stop er op he
Zo herkenbaar! Ik miste het ook heel erg, bij elk kindje dat ik kreeg! Nu weer zwanger, ik kijk er naar uit om de kleine uk weer te voelen, maar geheid dat ik het weer zal missen allemaal! Bij mij komt het altijd na de zwangerschap, in de kraamweek. Bij mijn jongste dochtertje heb ik me heel erg down gevoeld in de kraamweek, dat het allemaal zo hard gaat. Geniet ervan en probeer zoveel mogelijk vast te leggen! <3
Het is ook echt superspeciaal, die bewegingen in je buik! Wilde ook zo graag een tweede Tot een paarweken geleden ook alleen aar genoten. Maar ik was wel vergeten hoe zwaar die laatste loodjes zijn, die dikke buik zit me zo in de weg! Wat dat betreft zie ik er nu wel weer naar uit om niet meer zwanger te zijn! Zoals ik me nu voel, denk ik, weet ik wel zeker dat ik ooit nog een derde wil? Stel, t zijn er twee, ik heb nu al een mega buik, dan kan ik op t laatst niks meer denk! Maar als de kleine er straks is en we een poosje verder zijn, weet ik zeker dat ik weer erg naar een zwangere buik verlang, het is wel zo bijzonder!
Ik denk dat ik het ook zeker ga missen. Ondanks dat ze me de ribben kapot trapt Vind het echt heel bijzonder.
Ik mis het juist totaal niet! Ik had alleen maar ongemakken op het laatst en de kleine trapte me gigantisch tegen mijn ribben of op mijn blaas. Ik geniet veel meer van de kleine man nu hij er is dan van de zwangerschap
Ondanks een zwangerschap met maar weinig kwalen, mis ik mijn buik helemaal niet! Zo leuk vond ik zwanger zijn niet, vond er gewoon niet zoveel aan
Ik denk op dit moment nog dat ik het helemaal niet ga missen, ze trapt mij te vaak flink tegen de ribben of pijnlijke banden en daarbij wordt ik helemaal gek van de beperkingen van mijn dikke zwangere buik, kan niet wachten totdat ik eindelijk weer kan paardrijden Maar op dit moment zit ik al in de fase dat de bevalling mij niet snel genoeg kan komen haha.
Ik dek ook dat ik net gamise e het heel eeg wennen is om weer een lege buik te hebben! Maar ondanks dat ik het heerlijk vind om zwanger t sijn en veel complimenten krijg over mn buik, kan ik ook niet wachten om straks weer lekker mn oude figuur terug te krijgen, hopelijk . Erg bennieuwd naar mn postpartum figuur. Heb zin om van de somer weer korte strakke dingen te drsgen dus ben benieuwd of dat gast lukken. En hoe bijzonder is het. Ds je dsn je bsby op je buik hebt liggen ipv in je buik! Onze zwangerschap is ook heel moeizaam gegaan ( uiteindelijk via ivf) maar toch voe ik gewoon dwt ik nog een keer zwanger zal sijn in de toekomst. Masr voorlopig mssr even genieten vsn deze momenten nog!
Ik dacht ook dat ik t zou missen maar ik mis t niet. Heb er van genoten maar nu ze eruit is is t zoveel mooier. Ik kan haar zien, knuffelen en heb mn eigen lijf terug.
Ik dacht dat ik het ging missen maar dat was niet zo. Ik miste wel m'n lijf van voor de zwangerschappen: fit, strak, geen melkfabriek, vrij. En ik miste de rust van de zwangerschap.
Ik mis het ook. Ik ben zo blij dat we over een tijdje nog een kindje willen, als dit de laatste keer was geweest had ik dat heel erg gevonden. Sorry, ik wou dat ik iets positievers kon zeggen
Dat komt echt wel goed! Op het moment dat je baby er is heb je daar je aandacht voor. Dat is ook erg speciaal. Dan denk je weer, wat worden ze snel groot en was het nog maar even een paar maanden geleden Soms verlang ik ook naar een zwangerschap, vooral het tweede trimester was super. Wie weet komt dat nog wel. Ik hoop ook voor je dat je het nog een keer mag meemaken, dan ligt het nog voor je in het verschiet. Bij mij ging het heel plotseling, opeens moest ik ingeleid worden met 37 weken en ik heb geen afscheid kunnen nemen van het getrappel. Na de geboorte schopte mijn zoontje natuurlijk ook regelmatig en dan dacht ik: Fijn dat het niet meer tegen mijn ribben is Of dan schopte hij mijn man haha, weet hij ook eens hoe het voelt
Hier ook. Ik zal het getrappel en leven in mijn buik ook zo gaan missen. Probeer er daarom nu elke keer extra van te genieten en echt bewust er mee bezig te zijn. Heb gisteren eindelijk vast kunnen leggen op video dat ze me schopt. Leuke herinneringen voot later dacht ik zo...
Ik ben wel blij dat ik weer kan voetballen, hoop weer normaal te slapen en vooral niet iedere nacht uit bed te hoeven 20 x om naar de wc te gaan. Ook her misselijk zijn en kotsen ben ik gelukkig nu vanaf. Maar dat getrappel krijg er vlinders van haha. Echt een glimlach op me gezicht en inderdaad die buik zo leuk! Het eerste wat ik doe na de bevalling qua eten en drinken is een broodje filet American vol met uitjes en een blikje groene monster ik verlang er zo naar oeoeoee
Hihi mijn man kwam in de kraamweek in de avond thuis met een enorme schotel carpaccio!! Oooo heeeeeeerlijk!!!! Met zn tweetjes tot de laatste kruimel opgegeten samen met turks brood en aiolie. Jamjam En ik heb ook heel snel weer filet americain gehaald. ooooo wat mis ik dat.
Ooh ja ik heb dat zooo gemist die eerste tijd. Vooral de eerste paar nachten als je dan alleen in je bed ligt. Toch met je handen op je buik, maar dan zonder het vertrouwde getrappel. Daar ben ik best wel verdrietig om geweest. Het voelde zo heerlijk En nu dat het alweer zo lang geleden is (7 jaar), weet ik al bijna niet meer hoe het voelde