Ik ga het getrappel echt missen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LittleMeStphnie, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik denk dat ik ondanks dat ik blij ben dat ze er is mijn buikje en het getrappel ook erg ga missen. Vooral savonds in bed geniet ii van de bewegingen en val ik er zelfs mee in slaap.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mijn ervaring is dat je dat inderdaad gaat missen. Tijdens de zwangerschap kon de tijd niet snel genoeg gaan, maar toen hij er eenmaal uit was vond ik het zo raar om ineens een lege buik te hebben.
    Nu ben ik gezegend om het allemaal nog een keer mee te maken en ook deze keer zal ik het vast weer gaan missen, maar toch kan ik niet wachten tot ons meisje geboren is.

3. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Mijn ervaring is ook dat ik het heel erg heb gemist. Met de babyblues erbij zorgde dat voor heel wat traantjes. Toen hield ik me vast aan de gedachte dat ik het waarschijnlijk wel nog een keertje zou mogen voelen, maar desondanks heeft dat toch wel een paar maandjes geduurd. En dan vergeet je langzaam hoe het voelde...

Maargoed, nu is het weer zo ver, en weet ik dat het de laatste keer zal zijn. Dat zal ook nog wat geven qua babyblues denk ik haha.

4. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ja echt zo byzonder. Ik hoop het hierna nog eens mee te maken max 3! Me vriend zei ook. Zo bizar dat jij dat allemaal voelt en wij mannen niet. :)
    Super lief en voelt nu wel weer even extra speciaal! :D

5. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik beval morgen en laat me ineens steriliseren.
    Ik weet van mn vorige zwangerschap dat je het ongelofelijk zal missen maar op dit moment ervaarik zoveel last dat ik er niet over nadenk dat de laatste 24u zwanger aangebroken zijn.

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Mijn jongste is 3,5 jaar en ik mis het soms nog steeds ;)

7. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Wauw spannend Sam! Geniet maar van je kleintje :D

8. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Geniet van je kleintje. Sterkte met je bevalling en je ingreep.

Deel Deze Pagina