Ik ga het helemaal anders doen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Revit, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revit

Revit Niet meer actief

heel veel succes Chillin!
    Gaat je vast lukken :)

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Heel veel succes meid!! Je kunt het!!

3. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed zo meid! en je kunt beter wakker liggen van dingen hoe je het allemaal wel wil dan dingen wat je niet wil (komt misschien op het zelfde neer maar de belading is zo anders!)

zet m op!

4. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Spierpijn is goed!!!!! Nee hoor grapje meid. Maar je hebt nu tenminste een voldaan gevoel toch? Heb je niet achteraf onwijze last van je knieën gehad? En ben je vandaag weer geweest?

5. Revit

Revit Niet meer actief

@ceylon; de last met mijn knieën is gelukkig heel erg mee gevallen! ik voel het alleen eigenlijk als ik de trap oploop. verder ontzettend spierpijn, maar zeker een voldaan gevoel.
    vandaag veel gewandeld. morgen en donderdag ook veel wandelen, want die dagen ben ik op stage/werk, vrijdag ga ik weer hardlopen. wil het langzaam opbouwen en uiteindelijk om de dag gaan hardlopen. wandelen, veel water drinken, veel fruit eten. ben pas 2 dagen bezig maar ik moet zeggen dat ik er geen enkele moeite mee heb!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat vind ik dat goed van jou!

En mooi dat het hardlopen ook goed gaat. Zet hem op!

7. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Zo wat super zeg!!! Gelukkig valt het mee met je knietjes. Stevig wandelen is ook altijd goed. keep up the good spirit!!!! Ik blijf je volgen ;)

8. Revit

Revit Niet meer actief

Zo, even een paar dagen niet gepost, ben erg druk geweest.
    Lijnen gaat nog steeds goed, alleen vandaag iets minder. Veel gewandeld vandaag en gister, morgen ga ik weer hardlopen! Langzaam weer verder met opbouwen. Maandagochtend weer wegen, ben benieuwd of er wat af is!
    Leuk dat je me blijft volgen Ceylon, bedankt!

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Klinkt mooi hoor, dat doe je goed! :)

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    wow meid zet hem op, je kan het!!! dat negatief alles inzien heb ik ook maar ik merk idd als je dingen positief alles probeert in te zien dat het een stuk verlichting geeft en natuurlijk lukt het echt niet altijd maar waar een wil is is een weg

GOOO

Deel Deze Pagina