goed zo meid! en je kunt beter wakker liggen van dingen hoe je het allemaal wel wil dan dingen wat je niet wil (komt misschien op het zelfde neer maar de belading is zo anders!) zet m op!
Spierpijn is goed!!!!! Nee hoor grapje meid. Maar je hebt nu tenminste een voldaan gevoel toch? Heb je niet achteraf onwijze last van je knieën gehad? En ben je vandaag weer geweest?
@ceylon; de last met mijn knieën is gelukkig heel erg mee gevallen! ik voel het alleen eigenlijk als ik de trap oploop. verder ontzettend spierpijn, maar zeker een voldaan gevoel. vandaag veel gewandeld. morgen en donderdag ook veel wandelen, want die dagen ben ik op stage/werk, vrijdag ga ik weer hardlopen. wil het langzaam opbouwen en uiteindelijk om de dag gaan hardlopen. wandelen, veel water drinken, veel fruit eten. ben pas 2 dagen bezig maar ik moet zeggen dat ik er geen enkele moeite mee heb!
Zo wat super zeg!!! Gelukkig valt het mee met je knietjes. Stevig wandelen is ook altijd goed. keep up the good spirit!!!! Ik blijf je volgen
Zo, even een paar dagen niet gepost, ben erg druk geweest. Lijnen gaat nog steeds goed, alleen vandaag iets minder. Veel gewandeld vandaag en gister, morgen ga ik weer hardlopen! Langzaam weer verder met opbouwen. Maandagochtend weer wegen, ben benieuwd of er wat af is! Leuk dat je me blijft volgen Ceylon, bedankt!
wow meid zet hem op, je kan het!!! dat negatief alles inzien heb ik ook maar ik merk idd als je dingen positief alles probeert in te zien dat het een stuk verlichting geeft en natuurlijk lukt het echt niet altijd maar waar een wil is is een weg GOOO