ff vraagje he.. Ik wil haar dus ook van de fles na de voeding af hebben en dan kijken hoe ze t doet met groeien..nu lijkt t of ze (door t onrustige en korte drinken) dat ze minder drinkt dan ik kan kolven.. maar ik weet ook dat beebs meer uit de borst krijgen dan ik met een kolf kan.... Ik ga nu kijken vanaf morgen of ze na de ochtend voeding ook zonder fles kan..en dan zo iedere week een voeding opvoeren zeg maar..dan moet ik waarschijnlijk wel de kolfsessie tussendoor vervangen door een extra voeding, maar das niet erg.. oh ik wil dit zooo graag he.. nooit gedacht dat ik dit zoo mooi zou vinden.. nu maar duimen dat Anna goed gaat/blijft groeien op de bv alleen uiteindelijk...
en bedankt voor jullie lieve reacties.. doet me zoooo goed.. geeft me vertrouwen en een enorme oppepper...THNXXXX
Je plan van aanpak klinkt heel goed. Gewoon goed naar Anna blijven kijken en je plan daarop aanpassen. Als ze het goed doet, gewoon de fv blijven afbouwen volgens je schema, en mocht ze toch iets meer willen gewoon eventjes wat rustiger aan afbouwen. Oh en als het water drinken niet zo goed gaat probeer het dan eens met thermosflessen thee als je dat beter weg krijgt. je hebt tegenwoordig erg lekkere caffeinevrije theesoorten die je zoveel je maar wil mag drinken.
Ah thnx.. dan ga ik bij AH s kijken naar die thee...ik drink ook veel melk.. vind ik niet zo lekker, maar is wel goed dacht ik zo..en sapjes natuurlijk, maar ik ben niet zo'n drinker...ik drink me nu voor mijn doen suf en zit de hele dag op de wc..whahaha...maar dat geeft niet..
Melk is echt niet zo denderend hoor, t is niet productieverhogend heb ik begrepen (dacht zelfs eerder verlagend maar dat weet ik niet zeker). Gewoon melk drinken zoals je anders ook doet en verder lekker water, wat sap, rooibosthee en ander lekkers! Je bent goed bezig zeg!
Als je bv geeft heb je niet meer dan 1 glas melk extra nodig. Door zelf veel melk te drinken krijg je niet meer voeding hoor!