Onjuiste facturen van KPN!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Bruni, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Iets wat ik met jullie wil delen en jullie als tip wil meegeven om op te letten!!

Vandaag bij het nakijken van mijn mobiele facturen bij KPN(ik doe dit bijna nooit, heel slecht eigenlijk..) kwam ik er achter dat alle facturen welke ik kon inzien mee geknoeid was! Na mijn woede te hebben geuit bleek dat ik niet de enige ben wie dit is overkomen in mijn kennissenkring.

Wat is het geval; op je mobiele factuur staat onderaan het sommetje altijd een bedrag met onverbruikt tegoed. Op de volgende factuur wordt dit overbruikte tegoed bijgeschreven bij je beltegoed, omdat je deze 1 maand mag meenemen. Deze twee bedragen komen bij al mijn facturen niet overeen! Bijvoorbeeld, bij januari stond dat ik 25,53 onverbruikt tegoed had, op de factuur van februari staat bij onverbruikt tegoed van vorige periode 7,77. Dat is een verschil van bijna 18 euro! en dit geintje hebben ze bij al mijn facturen geflikt welke ik kan inzien. Wat ik zo heb berekent hebben ze mij al meer dan 150 euro door de neus geboord afgelopen jaar!! :x:x:x

Dus mensen, kijk je facturen goed na!!

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Is het niet zo dat de laatste factuur ook de minuten van de maand daarvoor zitten en die verlopen dan weer bij de factuur die daar op komt. Dus dan kan het zijn dat je minder over hebt.

Bijvoorbeeld maand 1 heb je 30 min over, maand 2 heb je 30 + 10 van die maand over maar de maand daarop heb je 10 + 10 min over omdat de 30 minuten vervallen. Zo werkt het althans bij mij.

Heb je al gebeld met de klantenservice?

Hier werkt het zo dat je die minuten meeneemt maar dat je eerst de minuten van de maand waar je in zit op moet maken ... dus eigenlijk kom je niet zo snel aan de minuten die je mee neemt.

3. danip

danip Niet meer actief

Ja zo werkt het bij mij ook. Ik zit bij T-mobile.

Deel Deze Pagina