Hey Meiden, Ben zo happy, heb na tijden EINDELIJK weer een sollicitatie gesprek .. Aanstaande dinsdag Het is te iedeaal voor woorden eigenlijk maar het is een parttime baan op een reisbureau ( Thomas Cook ) aaaaaaa Precies wat ik wil Ik ben blij en bang tegelijk want het klinkt gewoon te ideaal zeg maar .. Het is echt precies wat ik wil qua functie en qua aantal uren, heb dit het afgelopen 1.5 jaar nog niet gehad ... Moest het ff kwijt hoor ben zo blij
Spannend, veel succes dinsdag. Offtopic, is dat wel te combineren met SOS-Sonja mocht dat doorgaan en jij word uitgekozen? Ik weet niet hoeveel ze je begeleiden met het afvallen en wanneer ze je filmen?
Ja duurde idd lang. Maar hoe lang het ook duurt, en hoe lastig het ook is, uiteindelijk komt het goed en voor alles is een oplossing!
Ze komen niet iedere dag bij je filmen, 1x in de zoveel tijd en soms krijg je een camera mee naar huis dat je zelf moet filmen dus dat is wel te combineren.... En als het niet zou gaan ( wat ik niet verwacht maar stel ) dan kies ik toch echt voor mijn baan want dat vind ik belangrijker .. maar ik ik weet zeker dat ik die keuze niet hoef te maken ...
Thanx meiden en idd guppie het mocht eens tijd worden, denk dat ik een bedrijf ga beginnen met het begeleiden van mensen die sollicitatie brieven moeten versturen, weet inmiddels ieder hoekje te vinden om te kunnen solliciteren hihihhi
Goed zeg! De functie binnen 'mijn' bedrijf is even on hold gezet of niet? Ik zal het nog eens even navragen