Hoi, Vinden jullie ook niet dat koffie Naar sigarettenrook ruikt? Vooral Senseo Regulair koffiepads. Als je er melk bij doet dan is het wat minder. Groetjes Fatiha.
Koffie die naar sigarettenrook ruikt? Hm, vind ik niet hoor. Maar als het wel zo zou zijn, ik hou van koffie en van sigaretten.. dus, mij hoor je niet klagen. Niks zo lekker als een sigaretje bij mn koffie 's morgens.. (jaja, weet dat roken slecht is voor je )
Volgens mij is TS zwanger....Ik vind mijn koffie toch echt naar koffie ruiken en heb mijn sigaretten al 2 mnd niet aangeraakt
@TS, nou, dat verbeeld ik me ook heel vaak hoor! Ruikt het in het pak koffiepads naar sigarettenas! En ik ben zeker weten niet zwanger..
senseo regular pads, naar sigaretten? Nee joh . Mijn man rookt en hij drinkt Senseo dus ik ruik het allebei regelmatig en het ruikt echt beduidend anders hoor . Misschien een keer het lekbakje van de Senseo schoonmaken (grapje!)
Is het niet zo dat van Nelle shag gemaakt word in de fabriek waar ook koffie gemaakt word van Douwe Egberts, dus ook van Senseo? Maargoed... dan nog kan het niet zo zijn dat de koffie daardoor smaakt naar sigarettenrook. Heb je misschien koffie gedronken in een rokerige ruimte?