Eindelijk hebben we een datum geprikt en die datum was ook nog vrij bij de gemeente. Ben helemaal in de wolken nu en alles aan het kijken en plannen
Woohooooooooooow da's helemaal nt lang meer ! Kan je lekker alles gaan plannen !! Van harte gefeliciteerd !
super gefeliciteerd! heerlijk plannen maken en een mooie maand om te gaan trouwen, hopelijk hebben jullie mooi weer die dag en wordt het een dag om nooit meer te vergeten! heel veel plezier met plannen en natuurlijk op de dag zelf! geniet ze!
Gefeliciteerd Monica!!!! Ja juli is een hele mooie maand! Hopelijk mooi weer bij de bruiloft! Tis ook al snel zeg, wat zul je het druk hebben met plannen!!! Hele fijne trouwdag toegewenst alvast!!! Liefs
Gefeliciteerd!! Juli een mooie maand om te trouwen? Ik hoop het, ik ga 12 juli trouwen. Welke datum in juli hebben jullie uitgezocht?
Gefeliciteerd... Juli is inderdaad een mooie trouwmaand... Ik ben vorig jaar op 1 juli getrouwd, we hadden alleen een kort regenbuitje gehad.... Alvast succes met het regelen van je trouwdag...
WOW gefeliciteerd. Duim voor mooi weer voor je. Maar dat kan haast niet missen. Veel plezier met de voorbereidingen. Liefs Daan