Hey dames, Men wat heb ik vandaag gelachen. Vanmiddag kwam ineens bij me op om mijn vrienden allemaal tegelijk voor de gek te houden. Een berichtje op Facebook dat ik vanmiddag bevallen was van een zoon. Allemaal leuke reacties en felicitaties. Na 1, 5 uur zelf een reactie geplaatst met dat niemand eraan dacht dat het vandaag 1april is. Haha Ik heb me bescheurd... nog nooit zo gelachen op 1april. ..
hahahaha,dat is idd een goeie. Mijn oudste dochter zei tegen me:"mama,ik ga op 1 april papa voor de gek houden"maar in plaats van papa voor de gek te houden,werd ze zelf voor de gek gehouden. We hadden croissantjes en afbakbroodjes. dus de croissantjes waren klaar (en de broodjes lagen gewoon in de kast) dus mijn man zegt:" Enya kan jij even naar de oven gaan en door het glas kijken of de broodjes al bruin zijn".Loopt ze toch vrolijk naar de oven en vlak voor dat ze ging kijken,riep hij:" 1 april,kikker in je bil"? Ik heb me krom gelachen.Ze deed het dus toch nog. Bij mij is het ook niet geluk> Ze zei:" mama,kom eens kijken een vogel poept op je fiets,dus ik zei,lekker laten poepen,mama maakt het straks schoon met een sopje,doekje en sponsje.dus een wijze les voor haar.tactischer en slimmer de grapjes verpakken