Zoals de meesten op zwangerschapspagina nu wel meegekregen zullen hebben: er is bij ons een levenloos kindje ter wereld gekomen. Ik heb gevraagd om mijn account op te heffen hier. Mijn hoofd staat nu even niet meer naar schrijven op dit forum. Wanneer ik er weer aan toe ben, of als het ons ooit weer gegund mag zijn om opnieuw ouders te worden, dan meld ik me hier wel weer onder een andere naam. Ik wens iedereen het beste toe en misschien komen we elkaar wel weer tegen hier op de site. Liefs Waardevol
Heel begrijpelijk meid. Ik wens jullie veel sterkte met het verwerken van het verlies en ik hoop dat je ooit nog weer met ons mee komt schrijven als jullie het geluk weer hebben gevonden. Sterkte
heel veel sterkte Waardevol, in deze donkere dagen . Ik wens je een mooie toekomst, ook al zul je eerst door dit ondraaglijke verlies moeten... Hopelijk mogen we je hier over een tijd opnieuw begroeten, als je fijn nieuws komt brengen . Ik denk aan jullie deze periode!
Lieve Waardevol, Ik wens jullie ontzettend veel kracht en sterkte toe, om dit verdriet te dragen. Wat een hel moet dit zijn, waar jullie nu doorheen gaan! Jullie meisje zal met recht trots op papa en mama zijn! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
lieve waardevol !(ken je dan wel niet ) heel begrijpelijk ik wil jullie nog alle kracht toewensen om dit grote verlies te dragen jullie zullen nu altijd een rugzakje bij jullie dragen ik hoop dat jullie ooit nog in de toekomst een lief kindje mogen ontvangen ! liefs trotsemama
Lieve waardevol en man, Heel begrijpelijk! Ik hoop dat ik je in de toekomst weer mee zie schrijven! Heel veel sterkte en kracht gewenst,om dit allemaal te verwerken! En weet dat jullie mooie engel over jullie waakt! Een hele dikke knuffel!
Veel sterkte Waardevol! Begrijpelijke keuze. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit immense verlies. Dikke knuffel voor jullie.
Lieve Waardevol, Heel veel sterkte met dit zware verlies. Heel begrijpelijk dat je hoofd er helemaal niet meer naar staat om hier te schrijven. Ik wens jullie heel veel succes toe maandag en de periode er na en hoop je ooit weer tegen te mogen komen op dit forum onder betere omstandigheden. Het ga je goed meis!
lieve waardevol, heel begrijpelijk hoor meid!! heel veel sterkte en hoop dat het jullie in de toekomst gegunt is om nog een kindje te mogen krijgen! liefs nonnie
Lieve Waardevol en man, Heel heel heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd! Het is niet niks wat jullie door moeten maken. Jullie meisje zal nu op jullie neer kijken, en trots op jullie zijn hoe goed jullie het samen doen! Nogmaals heel veel sterkte!
Ik hoop dat er jullie iets heel moois in de toekomst te wachten staat. Veel sterkte voor jullie. Liefs
Lieve Waardevol, Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Ik hoop dat jullie dit ter zijner tijd samen een plekje kunnen geven. Hopelijk tot ooit op dit forum, in betere tijden, zoals iemand anders ook al zei. Liefs van mij