Lieve waardevol, Ik heb dit helemaal niet meegekregen en weet niet wat er gebeurd is maar zit met tranen in m'n ogen! Heel veel sterkte de komende tijd en heel begrijpelijk dat je met je hoofd egens anders zit en nu niet op zp zit te wachten. Liefs muppet
heel veel sterkte meis ik herkende deze naam niet maar zie dat het om jou gaat waardevol... echt vreselijk wat jullie hebben mee moeten maken en heel begrijpelijk dat je hoofd niet naar dit forum staat.
Lieve Waardevol, Heel begrijpelijk dat je je nu niet kunt bezighouden met deze site. Ik wens je heel erg veel sterkte toe met dit grote verlies.
heel veel sterkte met dit verlies meid... helaas ook bij mijn schoonzus gebeurd... Probeer vooral veel te praten! wens je al het geluk van de wereld toe!
Lieve Waardevol, Ik wens je heel veel, echt enorm veel, sterkte toe deze komende periode. Niet alleen jij, maar ook je man en familieleden en vrienden. Hopelijk zien we je ooit weer terop op ZP. Liefs, Kim
Lieve waardevol, tranen staan toch weer in mijn ogen. Heel veel sterkte, ook voor je man met het verwerken (als dat ooit kan). Ik weet zeker dat ook voor jullie dit geluk eens gegund is. Heel veel liefs!
Jemig schrik ervan. Heb er niks van mee gekregen!! Wil jullie heel veel kracht toe wensen in deze verschrkkelijke tijd!! Dikke knuffel