Lieve waardevol, Ik kan me voorstellen dat je hoofd er nu niet naar staat op hier mee te schrijven. Neem voor jezelf de tijd om dit te verwerken meid. Heel veel sterkte! En ik hoop dat in de toekomst jullie weer papa en mama mogen worden! Liefs
Lieve waardevol en waardevol man.. Heel begrijpelijk meid.. Heel veel sterkte met dit ondragelijke verlies van jullie meisje.. liefs Roeltje..
Lieve waardevol, Erg begrijpelijk dat je hier (even) niet meer wilt komen.. Veel sterkte voor de komende tijd.. Liefs
Heel veel sterkte met het verwerken van jullie grote verlies, ik snap dat je hoofd niet naar het forum staat, ik wens jullie veel kracht toe!!
Oh wat vreselijk voor jullie! Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Gecondoleerd met jullie verlies en heel veel sterkte de komende tijd.
lieve waardevol, ook heb het niet meegekregen wat er is gebeurt, maar ook ik wil jouw en je man de komende tijd heel erg veel steun toewensen, liefs fidel
ik heb het ook niet meegekregen, maar pfff wat lijkt me dat heftig. Wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen en hoop dat we je nog een keer terug gaan zien als het geluk jullie gegunt is. Sterkte!
Ik wil je graag enorm veel sterkte toewensen! Kan me voorstellen dat je hoofd nu niet naar dit forum staat!
Lieve waardevol, heel begrijpelijk dat je je terugtrekt van dit forum. Na zo lang wachten eindelijk zwanger en dan zo kort voor de finish nog afscheid moeten nemen van jullie meid... Verschrikkelijk! Heel veel sterkte.
Ik heb er niets van meegekregen. sterkte met het verlies van jullie meisje. Ik weet niet wat er is voorgevallen.