Ik ga maandag naar de dokter!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Jucade, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Ben er een beetje klaar mee op t werk.. Nu mag ik niet meer dan 5 kilo tillen. Hier probeer ik me ook aan te houden. Maar ja, ik moet evengoed pallets tillen en voorraad kisten met kaas pakken die loodzwaar zijn. Ik kan niet vragen of een ander dit ff wil doen, anders blijf ik bezig.. Nu probeer ik dus 5 kilo, maar dit betekent wél dat ik dus nu 3x zoveel moet bukken, zo'n 500x op een dag (normaal til je 3x 5 kilo.) Ik voel mn banden trekken en mn rug ook! Tja en stress?? Ik sta aan 1 kant de kaas op te vangen en 1 iemand staat dit te snijden. En als er eenmaal bij diegene t tempo erin zit.. Ook zegt ze, t moet wel af vandaag he. Ja dah.. maar dan zeg ik ook gewoon dat dat me ff niet boeit hoor. Hier heeft iedereen maling aan met wie ik werk want ze gaan gewoon een slaggie sneller.. Denken jullie dat ik kans maak dat de dokter zegt dat ik lichter werk mag gaan verrichten? Dit hou ik echt niet vol zo! Of ben ik nu een watje?

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Nou een watje ben je niet hoor! Je moet luisteren naar je eigen lichaam!!

Ik werk op dit moment bij een tuincentrum en sta nu dus ook al de kerstafdeling in te pakken. Ook ik sjouw me een ongeluk en buk met tientallen keren op een dag! Dit hou ik nu nog vol maar ik ga wel om lichter werk vragen (als ze weten dat ik zwanger ben, vertel het ze volgende week als de echo goed is!) want ik ga dit niet volhouden..

Dus luister naar je eigenh lichaam want elk lichaam is anders....

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik zou om een andere tijdelijke functie vragen.
    je hebt als zwangere rechten!

Deel Deze Pagina