Ik ga me hier ook maar aanmelden..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door inge08, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden!
    Manlief had het er inderdaad wel even moeilijk mee, maar ja, wat kan hij er aan doen. De enige oorzaak die we kunnen bedenken is dat hij zelf 7 weken te vroeg is geboren, voor de rest drinkt hij nauwelijks alcohol, roken doet hij niet. Sauna's en hete baden mag hij niet meer van mij!
    We wachten inderdaad maar 6 april af.

Wat fijn sloppyslayer dat het na zo lang gelukt is! En wat een traject was daar voor nodig! Ik weet niet of ik dat allemaal zou kunnen doorstaan....
    Verloopt de zwangerschap goed?

2. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    sloppyslayer;
    Inderdaad erg knap om zolang te wachten op eindelijk dat wonder in je buik! Poeh 8 jaar bij de gedachte wordt ik al moedeloos... maar knokken helpt dus echt! Dat steunt me dan wel weer.....geniet er van!

Even wat anders; Traantje; jij zegt niet in de sauna.. volgend weekend heb ik een weekendje weg geboekt als verassing voor mijn liefje, met in ons huisje een sauna... het is toch niet erg om dan voor een keertje in de sauna te gaan toch? Verder drinkt hij niet meer in de weekenden en roken doet hij al zoveel minder! Dus ben bere trots op hem... maar was ff nieuwsgierig of 1 x in de sauna zoveel kan verprutsen?!?!?!

3. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Hallo,

Ik dacht laat ik maar eens weer een berichtje achter laten want..... ik ben zwanger. Echt ik kan het niet geloven hoor.. Na ons gesprek bij de gyn. moest manlief zich even gedragen wat betreft roken en drinken. Hij is dus flink geminderd(stoppen kon ie niet) en een pilsje drinken werd ook minder. Tevens voor hem zinktabletten gehaald... en nu een maand verder zwanger! Vind het ongelooflijk een jaar na onze miskraam, tis onwerkelijk en ben ook behoorlijk bang dat het deze keer ook weer misgaat. maar goed proberen om positief te blijven.. dus meiden er is hoop ook wanneer het zaad van je partner niet optimaal is... Succes met alles!!!

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Inge gefeliciteerd. Zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Geniet ervan.

Deel Deze Pagina