Ik heb me vannacht toch een verschrikelijke nachtmerrie gehad zeg! Ik ging op vakantie met mannetje en ouders, maar om de een of andere reden was ik al bij het huisje gearriveerd en zouden zij later komen. Sta ik in het keukentje voel ik opeens nattigheid langs m'n benen. Denk nog, heb zeker in m'n broek geplast... Maar besefte al snel dat het vruchtwater was. Ik in paniek, want dat is te vroeg, de baby kan nu nog niet geboren worden. Stop m'n hand tussen m'n benen om nogmaals te checken of het nou echt vruchtwater is, heb ik opeens een bebloede slijmerige substantie vast Wat is dat nou? Hou het wat dichter bij m'n gezicht om het te bekijken, herken ik er een hoofdje in ...en los daarvan een paar ribbetjes en een beentje M'n kindje ligt in delen in m'n hand! ale: PANIEK, PANIEK... En ik kon niemand bellen, want mijn beltegoed was op...... Nou vraag ik je...het lijkt me wel een scene uit een horrorfilm!? Was echt hals in shock toen ik waker werd. Gelukig voelde ik al heel snel m'n pukkie bewegen en was weer een beetje gekalmeerd... Zijn er meer onder jullie die van die horrornachtmerries hebben? Ik heb zoiets werkelijk waar nog nooit eerder gehad.
Ik heb laatst ook naar gedroomd, het hoort bi de hormonen I guess, fijn is het niet maar gelukkig alleen een droom he!
Vreselijk! Je zal je nu nog wel rot voelen over de droom. Het hoort er geloof ik bij, die vervelende dromen.
Heb laatst ook zoiets gedroomd. Ik zat op de wc... toen ik wilde dootrekken keek in nog even in de pot.. en zag ik daar hetzelfde als wat jij in je handen had! Het zijn inderdaad geen leuke dromen maar het schijnt er allemaal bij te horen.
Ach ja, ik hoef in ieder geval niet te wachten op de nieuwste horrorfilm....hahaha,....creeer ze zelf wel!
Gatsie meid! Jah, ik heb ook van die nare dromen gehad, de meest afschuwelijke dingen maak ik mee! En soms is het wel lastig om dat nare gevoel af te schudden, ook al is het maar een droom!
als je wakker schrikt uit een nachtmerrie, blijft het stofje wat maakt dat je bang bent nog wat langer in je hersenen hangen, daardoor ben je bang terwijl je wakker bent en weet dat je droomde. Ik ben niet zwanger, maar helaas ook een enorme dromer. En als mn man dan nachtdienst heeft moet ik na een nachtmerrie ook altijd even met het lichten de televisie aan bijkomen. Anders ga ik gewoon weer verder!
jemig zeg, kan me voorstellen dat als je dit droomt dat het echt nog enger is, vond het om te lezen al horror! hoop dat je niet weer van dit soort dromen krijgt....
Ja die dromen schijnen erbij te horen. Pfff nou ik wordt er ook gek van. Heb super veel nachtmerries.En omdat ik zo vaak naar de wc moet, heb ik ze ook meerdere keren per nacht. Heb er gelukkig nog niet heel veel over de kleine gehad. Gewoon over vanalles. Dat 'doordromen' heb ik ok last van. Moet echt ff lichtje aan en boekje lezen. Anders gaat het bij mij ook verder.
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap weleens gedroomd dat ik thuis was(wel een vreemd huis) en mijn baby(was niet duidelijk of het een jongetje of meisje was) zat in een kinderstoel en er komen mannen binnen en ze laten zo mijn baby stikken dus ik zag mijn beebje dood in de stoel zitten en ik was verstijfd van angst en ontzetting Vaak dromen vrouwen tijdens de zwangerschap "enge" babynachtmerries omdat vrouwen vaak (on)bewust "bang" zijn dat er iets tijdens/na de zwangerschap gebeurt met hun baby. Ik heb daarentegen ook 2 hele mooie dromen gehad van de kleine tijdens de zwangerschap. Bij de eerste liep ik met mijn dochter(ik dacht dat ik jongetje zou krijgen) over straat. Bij de tweede droom, ik had ontzettend last van mijn heupen(kon niet mee lopen van de pijn) dus ik zei elke dag tijdens beebje in mijn buik dat ze gerust geboren mocht worden(vanaf 37 weken) en in een van die nachten droomde ik dat mijn buik zich vormde in het hoofdje van mijn baby en ze keek heel sereen, alsof ze wilde zeggen dat ze bleef zitten waar ze zat en dat het goed ging met haar.
Nare droom maar eigenlijk heel simpel te verklaren... Je bent bang dat je alleen zult bevallen omdat manlief er niet op tijd bij kan zijn...( je bent alleen als je vruchtwater breekt en de rest komt later) Daarbij ben je bang dat er iets fouts kan gaan met je baby tijdens de bevalling.. Nare droom idd maar zo komen ze nu idd eenmaal voor tijdens de zwangerschap... Probeer maar snel weer van je af te zetten meiske!
@ Ninetje Denk inderdaad dat je gelijk hebt. Mijn vorige bevalling ging al behoorlijk vlot en aangezien ze zeggen dat de tweede keer meestal sneller gaat.... En wie maakt zich inderdaad af en toe geen zorgen over het feit of alles wel goed zal zijn met de kleine? Ach het hoort erbij, hè!? In ieder geval afgelopen nacht rustig geslapen en als het alleen maar bij die dromen blijft, ben ik allang gelukkig!
Heel herkenbaar. Vroeg in de zwangerschap droomde ik een paar keer per week dat ik een miskraam had. Daarna droomde ik over een (bloederige) vroeggeboorte. Van de week droomde ik dat de bevalling was begonnen en uit mijn zij (waar de voetjes zitten) kwam een steeltje. Nu vraag ik je, een steeltje Hoe dan ook, na het steeltje kwamen de voetjes en kwam hij er zo uit. Meteen aan de borst, maar hij had een hele scherpe tand, als een kattennagel, en deed me heel erg zeer. Hij kon ook al praten overigens. Verder wilde niemand meer wat met me te maken hebben, aangezien ik een kind had gekregen.