Ja klopt, ik had daar helemaal nog niet aan gedacht aan de wind en de regen hahaha. Ben helemaal in de war. Ik ga 't eerst thuis romantisch maken en thuis lekker eten... En dan vraag ik me vriend tijdens 't eten ten huwelijk. En als hij ''ja'' zegt. Naar 't strandt toe, naar een leuk tentje wat drinken en dan een wandeling op 't strand.
aah dat vind ik leuk t lijkt me gewoon zo super romantisch als je met zn 2tjes aan tafel zit, kaarsjes erbij, hij weet niet wat m overkomt jij zal wel enorm zenuwachtig zijn onder het eten, dus niet te lang wachten he haha. succes en laat even weten hoe het gegaan is he
Daarom, ik ben al een zenuwachtige type hahaha dus 't gaat moeilijk worden, als hij maar snel thuis komt van zijn werk Ik ben al harstikke stil vandaag tegen hem, en dat vondt hij al raar. Meestal bel ik hem 10x op een dag, en vandaag maar 2x...want ik ben zo bang dat ik me verspreek. Ik laat 't je zeker weten. Nogmaals bedankt.
Ja wel, maar ik denk niet dat hij nee zou zeggen. En als hij nee zegt, dan heb ik pech! dan is 't misshien beter om toch te wachten. Maar ik ga 't wagen vanavond... Ja en Nee kan je hebben, en als je 't niet vraagt weet je 't nooit.
Helemaal gelijk heb je Ik heb eens gevraagd: als ik jou nou eens zou vragen? Mijn vriend zei toen dat hij dat niet leuk zou vinden, omdat hij het " ooit" wil vragen. Heel veel succes straks
hoi meid veel succes en ik denk wel dat ie ja zegt hoor geniet van vanavond ps heb mijn vriend ook gevraagd en gelukkig heeft ie ook ja gezegt is toch eens wat anders he als dat de man het vraagt
Ik snap het niet helemaal ; Je bent ALLANG verloofd dus what is the point van ten huwelijk vragen (voor de tweede keer verloven dus) vind het eerlijk gezegd een beetje raar maar goed als jij meerdere keren verloven leuk vind wie ben ik om je tegen te houden? Ik ben trouwens ouderwets, mijn vriend moet me vragen en binnen een bepaalde tijd (ondertrouw tijd) moet ik getrouwd zijn, ik vind dat verloven zonder de bedoeling hebben om echt te gaan trouwen een beetje raar, misschien is dat iets van deze tijd zoals vroeger relatieringen ofzo?
Ik ben nogal ouderwets op dat punt want ik vind dat een man het moet vragen, en hij heeft het mij gevraagd en vanaf die waren we verloofd. Maar leuk, ik hoop dat hij JA zegt
Nou hier branden de kaarsjes op een JA! Het is je gegunt meis! Suc6 en veel plezier vanavond! We horen snel wat het antwoord is Dikke kus Joyce & Arjan
meid heel veel sucses en klinkt erg romantische zoals je het wil vragen veel plezier en hoor graag wat ie heeft gezegd denk wel JA. liefs mopsje
ik ga het ook doen, van het weekend, in DISNEYLAND! ik heb vanmiddag een mooie ring gehaad.. Ik heb nu al de zenuwen, en dan weet ik zo goed als zeker dat ie ja gaat zeggen
Sjeempie, wat romantisch allemaal. Ik heb het dan toch niet zo goed aangepakt denk ik....ben langs het stadhuis gemaakt, en dat tussen neus en lippen door gemeld aan manlief! Hij was wel blij verrast. (eerdere aanzoeken van zijn kant waren niet zo soepel verlopen ) Nou meiden, echt ontzettend leuk en romantisch...ik ben benieuwd naar de reacties van jullie hubbies!
Ik dacht dat je verloofd was, als je in ondertrouw bent gegaan. Dus je huwelijksvoltrekking officieel hebt aangevraagd bij het gemeentehuis. Maar maakt verder allemaal niet uit hoor. Wij gaan begin januari trouwen, nou ja, een handtekeningetje zetten En onze omgeving kan daar maar niet over uit, dat we er niks aan wilen doen verder. Ik wens je veel plezier vanavond meid!
Lieverdjuh, ik moet de hele avond al aan je denken..... Ik vind het gewoon echt spannend... Je hebt me zelfs aan het denken gezet of ik ook mijn vriend ten huwelijk zal vragen! Ik denk, dat als ik op hem moet wachten, ik kan wachten tot ik een ons weeg.... Hopelijk heb je het nu helemaal romantish enzow.... en heeft hij natuurlijk JA gezegt!