Nou het kon ook niet andrs als goed nieuws zijn. gefeliciteerd. Enne veel plezier met de voorbereidingen.
Gefeliciteerd! en wat leuk dat jullie wachten tot de kleine er bij is maakt de trouwdag extra speciaal.
gefeliciteerd ! ging het zoals je verwacht had ? wel zenuwen natuurlijk leuk joh ook nog een kleine meid..
Dank je wel. Dat denk ik ook hoor dat ze een hele mooie bruidsmeisje zal zijn... Ben zo blij 't is gewoon niet in woorden uit te leggen. Groetjes
Ik denk dat de meeste van ons zich wel voor kan stellen hoe jij je voelt. Geniet er maar van er breekt een heerlijke tijd voor julie aan! Geboorte van jullie kleine meid en dan de voorbereidingen van jullie huwelijk. Ik wou dat ik het nog eens over mocht doen zucht.....
'T is helemaal goed gegaan. En ik had heel veel zenuwen en dat was ook wel te merken hahaha 'T was reuze leuk. Alleen waren we een beetje laat thuis maar dat geeft niet, we hebben echt genoten en veel plezier gehad. En ook nog een kleine meid dat is helemaal fantastich! Ik ben zo blij wat gewoon in woorden niet is uit te leggen
van harte gefeliciteerd meid en sucses met de voorbereidingen van alles. nog 366 nachtjes slapen en dan ben jij de . liefs mopsje en geniet er lekker van meid van al die mooie vooruit zichten
Geweldig gedaan hoor! Erg knap. Van harte gefeliciteerd. Heel veel plezier en succes met alle voorbereidingen. Geniet ervan! Kus, Dolfijn