eind oktober ben ik naar 1 van de concerten van borsato geweest, dat was helemaal het einde. nu kreeg ik met sinterklaas de dvd van dat concert, heb m net ff aan gezet omdat ik alleen thuis was en wilde genieten. nou dat heb ik geweten, had weer overal kippenvel. geweldig is die dvd, het fotoboek is trouwens ook errug mooi.
Ik wil hem ook! Heb die van 2 jaar terug helemaal grijs gedraaid! Heerlijk als je bezig bent met de rot taakje sin het huishouden, en dan lekker mee bléren! Wat kost die eigenlijk? mmeventjes op Bol.com kijken.
Wij gaan hem ook nog aanschaffen...via welke weg weten we nog niet Heb er overigens geen haast mee...ga niet daarvoor meteen naar de winkel rennen. Met alle respect voor mensen die dat wel doen hoor Ik vond de concerten druk genoeg
Dat van kruidvat kan haast niet...aantal weken geleden was ie nog niet opgenomen Hij is pas sinds 1 december 2006 uit! Elmo
Ja die DVD is helemaal top. Ook ik ben naar een van zijn concerten geweest en als ik de DVD aan zet beleef je het zo weer opnieuw! Ook het fotoboek is prachtig!
Ik heb de Dvd gister bij Bol.com besteld. Ik hoor iedereen erover dat het een erg goed concert is geweest en dat de Dvd ook helemaal super is, dus ben erg benieuwd. Ik hoop de Dvd maandag of dinsdag in huis te hebben.
Ik ben inderdaad ook daar geweest in oktober. Het was echt overweldigend. Ik heb nu ook de dvd en cd. Het is weer net of ik daar ben. Het is inderdaad heel mooi.
[Dat van kruidvat kan haast niet...aantal weken geleden was ie nog niet opgenomen Hij is pas sinds 1 december 2006 uit! ik heb de dvd 2 december gekregen en die was bij het kruidvat vandaan..dus weet ook niet hoe dat kan.
Hier een reactie van iemand die bij het kruidvat werkt! De DVD van Marco Borsato is per 1 december inderdaad in de winkel verkrijgbaar. Hij was toen in de aanbieding voor 10 euro. In sommige winkels in die nog verkrijgbaar, maar nu voor 14,99 Groeten Hummel.
Ik heb de dvd ook! Heb hem ook al bijna grijs gedraaid! Hihi! Geweldig! Ik ben niet bij het concert geweest, omdat ik daar niet van hou, maar die dvd bezorgt me echt kippenvel! Heerlijk gewoon! Heb de dvd nu al ongeveer een week en tot nu toe elke dag gedraaid!
Ben ook naar het concert geweest super DVD ligt nu onder de boom verpakt in knalrood mooi papier compleet met kerstlinten etc...een cadeautje van m'n vriend en idd bij de kruidvat vandaag voor 14,95 liefs mirre
ben bij het concert geweest. was echt super daar. ik was op de dag dat die opgenomen werd daar. we hebben het boek en de dvd en die zijn allebei echt top
Ik heb hem al wel maar nog niet kunnen zien want het is een kerstcadeautje voor mijn hummie... nog even geduld hebben dus (alsof mijn geduld nog niet genoeg op de proef wordt gesteld...hahaha)