Ik ga mijn haren weer laten groeien!

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje89, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Leuk! :)

2. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    @ lili81. Weet niet of ik mijn haar weer ga doneren. Voorlopig moet het eerst aangroeien. Een vlecht moet minstens 30CM lang zijn en ik kan nu net een staartje in haha. Heb het nu ook in laagjes geknipt waardoor het nog langer duurt. Maar als ik de pruiken bij stichting Haarwensen zie en hoe blij de kindjes daar ermee zijn heb ik zeker geen spijt. Hartstikke mooie stichting!!!

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    YEA, nieuwe mijlpaal :D

Ik kan een vlecht!! Woohoo :p

Niet echt een grote, maar ie blijft merendeel wel zitten (paar weken geleden viel dat nog helemaal uit elkaar, nu dus NIET meer!) haha

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat een heerlijk gevoel he!
    En een enorme motivatie om het NIET af te knippen haha

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Had het op fb ook gepost, en een vriendin van me: "en binnenkort is ze het weer beu en knip knip" :p

heb gezegd van niet. We gaan volhouden deze keer! Wil op het huwelijk van mij, mijn schoonzus en van mijn vriendin, mooie lange haren. (detail: geen enkel trouwfeest staat al vast, er zijn ook nog geen aanzoeken gedaan, dus kan nog wel effe duren lol)

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb je in ieder geval wel de tijd om te sparen haha.
    Ik zit er nu wel aan te denken om er flink wat high en lowlights in te laten zetten. Zodat het net ff wat anders is.

7. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Foto, Meisje89!!!!! :)
    Gaaf hoor, zo'n mijlpaal!

Hier groeit t haar gestaag verder, heb deze week voor het eerst schuifjes gebruikt om de pony naar achteren te steken.
    Het groeit in de nek niet zo hard nu, maar aan de zijkanten en bovenop wel. Ik mag van mezelf in januari weer naar de kapper :).

8. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Zat ik ook over na te denken, leidt weer even af haha.

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Wendelaa ja inderdaad :p je moet iets hebben om je te motiveren hé lol. En over opnieuw kleuren heb ik ook al nagedacht (meshen) maar ben zelf blond, dus zal stuk lichter blond moeten zijn dan, ben bang mijn haren kapot te maken..

Lili: zal zien of ik er straks nog aan denk om opnieuw een vlecht te maken ;) En dat vriend dan foto maakt!
    Ik "mag" in maart/april weer :D tenzij ik zou merken dat puntjes al vroeger beginnen te splitten. Laatste keer was dit niet het geval (zat er ruim 5 maanden tussen)

10. knap

knap Niet meer actief

Na een jaar niet naar de kapper te zijn geweest en alleen zelf mijn pony te knippen is mijn haar echt tot mijn bh bandje aan beland en vind het wel weer leuk.

Wel zit het nu op een lengte waar bij ik meestal wel weer naar de kapper gaat en besluit om het weer kort te wieken. Er zitten nu ook geen lagen in waardoor mijn haar steiler is geworden en vol.

Dus laten we hopen dat ik door zet zou wel eens haar willen hebben tot de helft van mijn rug.

Alleen haat ik het om te kammen haha. ( klitten) wel nu een shampoo on dekt van Anderelon met olie er in en mijn haar is er zachter en soepeler van geworden Wel weer staties. Maar dat komt omdat er vorst in de lucht zit.

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Als je al blond bent, dan kun je toch voor alleen lowlights gaan?
    Ik ben meer roodblondachtigiets...haha

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dit was de lengte voor mijn haardonatie.
    En dus mijn haarkleur ;)

13. Hey meiden.

Ik heb in het begin hier ook een paar post geplaatst, omdat ik mijn haren aan het laten groeien ben.
    Toen twijfelde ik over wel of geen permanent te nemen. Uiteindelijk wel gedaan, en ik ben er nog steeds heel blij mee..

Zo was het in juni van dit jaar:
    2013-06-12 09.53.37.jpg

En zo is het nu, heb het net woensdag weer laten knippen, de puntjes er weer lekker af en in laagjes.
    2013-12-11 10.51.03-1.jpg

Kan het nu ook echt al in een staart, maar dat vind ik niet altijd leuk. Maar best goed gegroeid toch?:D

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wauw wat een verschil! Staat je echt heel erg mooi!

15. Thnx. Ben er ook best blij mee.
    Voor de kerst nog even de kleur er weer opnieuw in. Dan kan ik er weer een tijdje tegen aan.

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    ben naturel blond en er fier op, wil ze liever gewoon licht houden ipv nog donkerder maken (vroeger was ik licht blond, nu donker blond) :D vandaar liever licht haar ;)

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Gaat goed! :)

Jij bent omgekeerd van mij, ik doe m'n krullen altijd weg haha

18. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    wendelaa: mooie kleur! Ik ben dol op roodachtig :).

Ingrid77: dat is flink gegroeid zeg. En de permanent staat je heel goed!!!

19. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wauw! Dat staat je goed!! :D

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    #240 Meisje89, 16 dec 2013
    Laatst bewerkt: 16 dec 2013
    Hier foto's van net, met mijn vlechtje ! :D super trots natuurlijk :p
    Speldjes zitten er in omdat haren nog beetje nat zijn, en als ik ze gewoon laat drogen, ik over een uurtje een ontploft hoofd heb gezien mijn krullen normaal ;)

Bekijk bijlage 366124

Bekijk bijlage 366125

Tataaaa!

Deel Deze Pagina