Dan is halflang idd al serieus sparen Lang haar heeft idd voordeel. Heb mijn haren ook gehad zoals jij ze wil laten groeien, en dan moeten ze echt goed liggen. Staart gaat niet, en iets anders ook niet Ze zijn snel in model vaak maar je bent er meestal wel elke dag mee in de weer. Dat heb je met langer haar wel niet.
Ik ga mijn haren ook weer wat laten groeien. Heb het een maand geleden kort laten knippen en heb vreselijk veel spijt er van! Het zit nergens na en er moet zoveel haarlak in om het nog een beetje te laten lijken. Ik slik nu vitb en extra vit.c hopelijk groeit het sneller!
Ok, hier weer in dubio of ik het laat knippen of laat groeien... Heb nu m'n pony naar achter gespeld, zo vind ik het nog mooi ogen ook Alleen achteraan is het niet gelijk. Heb manlief al gevraagd om het gelijk te knippen en die ziet dat natuurlijk zitten... Maar heb het nog niet laten doen. Krijg het nu nog net niet samen in een staartje. Als ik het vastneem wel, maar het gaat niet lukken als er ook nog een elastiek bij moet...
Haha effe beslissen of je lang of kort haar wil als je lang wil, doorzetten! En anders gewoon knippen
Had ook eens mijn haar geknipt tot aan mijn schouders en had er echt heel veel spijt van! Weet niet hoelang dat geleden is, maar mijn haar is al aardig lang aan het worden.
ik ben mijn haren ook beetje bij beetje aan het laten groeien, de voorste punten van mijn bob komen nu tot mijn schouders. Ga nog wel elke 5/6 weken baar de kapper, ten eerstr omdat het gezond is voor je haar om regelmatig puntjes te knippen en het daardoor sneller groeit, daarnaast omdat ik er wel een model in wil houden.
Zo lang! Ben helemaal jaloers hahaha zal bij mij nog wel even duren eer ze zo lang zijn. Had vorige week trouwens gedroomd dat ik extensions moest laten zetten haha Lovely als je ze zo vaak laat knippen dan duurt het toch een eeuwigheid eer je haren lang zijn? Ook al groeien ze sneller, stel 2cm op die 6 weken en er gaat elke keer 1,5 of zo af. Dan win je toch amper? En uit model is maar eventjes. Heb in het begin enkel mijn froe laten knippen toen die te lang werd. Nu groeit die ook gewoon mee omdat ik nog niet weet wat ik er mee wil doen zelf wil ik om de 6 maanden gaan. Dan heb ik nog geen gespleten punten dus ben er nog op tijd bij dan. Wil nu ook al graag maar is nog geen 5 maanden geleden dus even door bijten
Dat is echt een fabeltje hoor dat je haar sneller groeit van de puntjes knippen hahaha, net of je haarwortel weet of jij je haren hebt geknipt ja of nee zelfde als dag en nachtcreme, net of je gezicht weet of het dag of nacht is Ja haren gaan echt niet sneller groeien als je de puntjes knipt
Het fabeltje van de punten is idd een fabeltje. Maar als ze baby of peuterhaartjes knippen, zeggen ze dat het haar voller wordt. Hoe kan dan dat? Nu, bij mijn meisje wordt het voller met wat te laten knippen, maar zijn dat dan de nieuwe haartjes die dan even lang zijn? Meisje: Tja, als ik het nu eens wist wat ik moest doen: lang of kort
Omdat baby's en kleine kindjes van die dunne piekhaartjes hebben en als je het knipt is het op 1 lengte en oogt het idd voller, maar er zijn een dag na het knippen niet ineens tig haren bijgegroeid of langer geworden.. Als je dooie pieken/dunne punten hebt en je knipt je haar op 1 lengte (de dode pieken weg) dan lijkt het altijd voller (en gezonder) hè
Ik doe mee!! Ik heb 2 maanden geleden besloten dat ik mijn korte haar meer dan zat ben. Gewoon omdat ik mij weer 'vrouwelijker' wil voelen. In december 2011 heb ik mijn mooie lange dikke haar laten knippen naar heel kort.. Het langste deel bovenop is nu denk ik 4 cm en de rest is nog behoorlijk kort (de zijkanten).. Maar ik zet door!!
Mijn haren zijn iets korter dan de jouwe nu. 5 cm of zo. Ook begonnen met haar net onder mijn oor nu 9 maand geleden! Fijn dat er zo duidelijk verschil is hè en foto's van kort doen je nog meer beseffen hoe goed het gaat
Gezonder is het wel, ik merk echt dat mijn haren stug worden als ik het niet regelmatig knip. In december was mijn voorste punt op mijn kaak en nu dus haast op mijn schouders, het groeit dus snel genoeg. Vind een leuk model belangrijk, dan er maar wat langer over doen!
Vandaag toch ook maar naar de kapper geweest, VL ging ook dus ben maar mee geweest. Was vandaag precies 5 maanden geleden dat ze nog geknipt waren. Nog paar tips gekregen om mijn haren optimaal te verzorgen en hoe ik ze kan stijl houden zonder stijltang te gebruiken. Dat maakt blijkbaar toch meer kapot dan ik had gedacht. Ook moet ik mijn haren vaker los dragen of als ze in een staart zijn, het elastiekje minder vast draaien omdat mijn haren al centraal groeien naar dat punt. En dat wil ik natuurlijk niet
Kapper zei me dat je perfect je haren kan laten groeien zonder te knippen, tenzij ze splitten. Misschien gebruik jij ook shampoo die minder goed voor je haren is? Ben daarstraks heel wat wijzer geworden Model is inderdaad ook wel fijn. Op den duur wordt het ook saai natuurlijk. Heb er vandaag weer meshes in laten zetten. Zie er weer wat frisser uit nu
Ik laat mijn haar ook alweer een tijdje groeien. Na mijn vorige zwangerschap de schaar er inngezet tot net halverweg mijn nek, had het tot halverwege mijn borsten. Het is nu alweer tot net onder mijn schouder gegroeid. Fijne bijkomstigheid is dat ik zwanger ben en het dus lekker snel groeit.
mag ik mee genieten van jou tips? ik ben er wel benieuwd naar namelijk. stijl nu zowat iedere dag... wou het eerst ook lang laten groeien, maar toch stukje eraf laten knippen en dat bevalt toch beter. mn haar valt mooier en ben sneller klaar met stijlen maar is nog wel net over mn schouders.
Ik laat mijn haar gemiddeld 2x per jaar knippen en de kappers staan steeds versteld van hoe gezond het is. Dus daar hoef je echt niet vaak voor naar de kapper Maar meiden, ik heb zo'n gaaf kapsel gezien!! En dat wil ik ook haha.