Hihi ja he. In 2010 had ik t op mn schouders, maar op zich groeit mijn haar best snel. Dus dat is wel geluk hebben. Korter dan op mn schouders heb ik t ook nooit gehad omdt ik daar persoonlijk niet van hou. Had in feb ook voor t eerst in mn leven een pony laten knippen n nu merk ik ook pas hoe snel mn haar groeit. Voor ik t wist hing t voor mn ogen hahaa
Ja dat gaat echt snel hé Hier in april laten knippen en nu zit ie ook al in m'n ogen Maar is nog zo nèt op 't randje! Kan misschien nog 2 of 3 weken wachten voor ie echt irritant gaat worden.
ik laat het ook groeien, maar mijn haar groeit vrij snel. Ik heb het tot net over mijn oren gehad, daarvoor hing het halverwege mijn rug en dat doet het nu weer. Doel is tot op mijn billen. maar het groeit echt snel, ik kan in 1 jaar van kort naar lang. Daarnaast is mijn haar erg sterk en dat scheelt. (het is helaas ook al vrij grijs haha)
Hahaha, mijn man zei 'Huh, wanneer is die foto van je haar gemaakt?' Hier dezelfde lengte en dezelfde kleur. Alleen heb ik krullen aan de onderkant. Echter stijl ik het vrij veel. Mooi hoor, lang haar. I love it. Heb er nu trouwens donkerrode extensions in. Heel leuk.
Haaa ja dat is idd irritant. Ik doe t dan schuin net als Aaliyah dat altijd had. @azz gaaf van die rode pluken erdoor!! Blauw vind ik ook mooi bij zwart haar.
Ik laat me haar ook weer groeien. Ik had een stekel kapstel met een kuif. Nu zit ik op de lengte dat je het er eigelijk af wilt knippen...
ja ik laat het ook weer groeien mis mijn lange haar...al was ik het destijds nogal zat ik denk dat ik nog wel een jaar of 5 a 7 bezig ben het weer zolang te krijgen..
Waauw jij had ze ook lang! Hoop dat mijne ook ooit zo lang worden en dat ik er het geduld voor ga hebben
ik denk dat je de uitdaging gewoon aan moet gaan steeds iets leuks en aparts van je kapsel te maken op elke lengte ik draag het nu heel veel vast, vooral in de zomer met de warmte lekker uit mijn nek, waneer je het daarna meer losdraagt merk je ook meer verschil van lengte. die banden voor in je haar zijn ook weer aardig in zag ik daar kan je ook leuke dingen mee..
Succes, hoop dat jou haar sneller groeit dan het mijne Ben ondertussen al 3,5 jaar verder van kort naar schouderlengte
ik heb mijn haar tot net boven mijn billen, en dat is tijdens de zwangerschap zo snel gegroeid. ze waren tot net boven mijn boven elleboog. bij mij groeit het heel snel door hormonen.
Mijn haar komt net boven mijn billen en is super gezond. Laat het 3 a 4 x per jaar knippen en dan alleen wat nodig is. Meestal is dat een halve cm of een cm. Ben er blij mee en zal niet snel kort haar willen! Laatst een haar opgemeten en die was 68 cm
Ik had het toen ik 13 was opgeschoren. Vraag me niet waarom.. Puber fase.. Ahum. Anyway nu 12 jr later is het over me billen. Tussen knieholtes en bibs in. Ik knip het elke 2 mnd ongeveer. En verzorg het goed
Mijn haar is nu ongeveer 60cm, het langste gedeelte. Een hele tijd terug had ik het tot mijn billen laten groeien van schouder lengte, denk dat dat zoeen 2/3 jaar duurde. Je kunt ook extra proteine innemen, dat helpt ook de haargroei. En regematig je hoofdhuid masseren stimuleerd de bloedsomloop, wat dan weer zorgt voor gezond en sneller groeiend haar. Ik zou mezelf niet voor kunnen stellen met kort haar, daar heb ik straks nog tijd genoeg voor als ik oud ben.. Ik wissel wel soms af met kortere gedeeltes in mijn haar en een schuine lok/pony, etc.. Ik knip zelf mijn haar al jaren, niemand mag aan mijn haar komen behalve ik.
Nou die banden voor het haar staan mij volgens mij helemaal niet. Maar ik wil wel naar een lengte toe, waarin ik het ook makkelijk vast kan zetten. Ik ben wel blij dat ik nu weer op een lengte kom, waarbij ik 's ochtends mijn haar niet meer in slaapstand heb. Kan er nu weer een kam doorheen trekken, of beter gezegd een borstel, en dan is het weer netjes. Ik heb net even gekeken, en ik heb verschillende lengtes nu. Mijn pony komt nu tot op mijn neus, als ik het recht naar beneden trek, mijn bakkebaarden zeg maar, komen al over mijn kaak heen. En achterop, het langste hangt het boven mijn schouders, net op het punt waar in je wervelkolom tussen je schouders en je net dat dikkere stuk zit. Tenminse bij mij. Ik zet het nu vaak 's avonds vast maak ik een knotje. Ik zit nog wel te overwegen om een ondersteunden permanent te laten zetten, heb eigenlijk heel slap haar van mezelf. Ik wil dan geen krullen, maar meer volume. Maar aan de andere kant ben ik dan bang, dat het dan gaat afbreken, of heel droog gaat worden. Ik twijfel enorm, maar ik denk dat ik nu gewoon even twee maanden moet doorzetten, en dan af en toe maar de krultang gebruiken.
Mijn haren kwamen ook nooit langer dan tot mijn bh bandje leek het wel. Leek wel of ze nauwelijks groeiden. In januari 2012 heb ik ze laten knippen in laagjes tot iets boven mijn bh bandje. Daarna kwam ik erachter dat ik zwanger was en zijn ze best lang geworden nu ongeveer 15 cm boven mijn bil, ben er echt van overtuigd dat het door mijn zwangerschap komt Wil ze eigenlijk nog iets langer. Ik of mijn moeder knip de puntjes eraf, ben bang dat als ik naar de kapsalon ga dat er dan toch weer een te groot deel af gaat. Succes