Meisje: hoe gaat het met jou 'groei-projectje'?? Is er al vooruitgang te zien? Ik heb ook bedacht dat ik mijn haar laat groeien. Ik heb het echt al jaaaaaaaren (vanaf mijn 16e geloof ik, ben nu 31) kort. Varierend van 2 cm lang tot 10 cm lang. Laatste keer kapper was half juni. En gisteren ben ik weer heen geweest. Je hoort altijd dat je het toch regelmatig moet laten knippen ivm dode punten. Maar volgens de kapster is het nog hartstikke gezond en daarom heeft ze het alleen achter in de nek bot geknipt. Ik wil namelijk richting bob, geen saaie met alles op 1 lijn, maar in laagjes met een schuine pony. Vind het wel een leuk projectje, ben heel benieuwd hoever ik kom en hoe het me zal staan!
Ik heb zelf ook haren die heel snel groeien. Van kort (2-3 cm) naar half lang doe ik ongeveer een jaar. Helaas heb ik wel hele dunne haren. Dus bij lang haar staat permanent me het best. Nu heb ik ze lekker kort, stoer zo als Victoria Beckham ongeveer.
Heb mij haar in december 2012 voor het laatst laten knippen en ik vind het al weer aardig lang mijn pony knip ik zelf gisteren toevallig een foto van mijn achter kant van mij haar zal hem laten zien. Hoe lang het is na 10 maanden. Binnenkort laat ik er alleen aan de achter kant een centimeter af halen en ga het weer eens proberen lang haar. Ik heb moet ik zeggen super makkelijk en dik haar. Wel heel fijn.
Ik laat meestal in de winter mijn haar wat langer groeien, maar als dan het warme weer in het voorjaar/zomer er weer is dan knip ik het weer helemaal af tot bijna op mijn schouders, omdat ik lang haar zo irritant vind in de zomer. Maar lang haar bij anderen vind ik altijd heel mooi
Mijn dochter heeft haar tot der billen en op de puntjes na wordt er niet geknipt. Nu wil ze het zelf een stuk korter maar ik wil dat niet. . Ze heeft zeer snelle haargroei net als mijn. Cm of 2 à 3 per maand. Helaas wel dun haar wat snel splijt dus de puntjes zijn vaak al snel cm of 10 om de 6 maanden. Uiteindelijk houden we er toch wat aan over. Heb het een keer tot me schouders laten afknippen em o wat had ik een spijt. Kon geen fatsoenlijke staart meer in en in ff krullen of zo zat er niet in . Nu Is het ondertussen aardig lang en laat het dit keer echt niet meer afknippen . Ik heb een andere missie niet meer verven. Verf me haar al sinds mijn 12e. Nu heb ik vorig jaar dec voor het laatst geverft richting me eigen haar kleur en maart nog wat streepjes om uitgroei te camoufleren. Nu heb ik een cm of 20 uitgroei en het duurt nog even voor ik er ben
Ik heb mijn hele leven lang haar gehad. Tot mijn spijt heb ik het in 2009 in een bob laten knippen. Gelijk weer lang laten groeien en nu is het weer tot mijn taille. Wat bij mij helpt om mijn haar gezond te houden is niet verven en niet teveel föhnen, stijlen en dergelijke. Veel succes!!!
10 jaar geleden heb ik het heel kort geknipt, in die tussen tijd allang tot aan mijn tenen kunnen hebben helaas nooit volgehouden en dus vaak afgeknipt. Nu 1 jaar terug weer af laten knippen tot iets over mijn schouders. Inmiddels is het tot aan mijn bh bandje en ga ik door tot bijna kont. Heb krullen dus het zal helaas wat langer duren. Het begint al wel dood te raken maar ik vertik het mijn haar af te knippen Nu ik zwanger ben zal het wel weer heel snel gaan groeien dus zodra ik op me kont ben ga ik het pas afknippen haha
Ik had lang haar tot boven mijn bil, heb het afgelopen april geknipt tot net over mijn schouders.. op dat moment vond ik het geweldig.. nu begin ik een beetje spijt te krijgen. Mis mijn lang haar.. dus wat doe ik nu om het sneller te laten groeien? Ik gebruik nu castorolie in de hoop dat het werkt... We zullen zien....
Wat grappig dat 'kort' voor iedereen wat anders betekent . Ik zou al een moord doen voor een bob. Maar zo heeft iedereen zijn eigen sores.
Hier zijn mijn haren tot op mijn schouders intussen!! Gaat vlot dus Maar moet eigenlijk toch eens naar de kapper, heb vaak een ontplofte kop Maar ze gaan vlot (hoewel het nog steeds niet snel genoeg gaat voor mezelf uiteraard )
Qua lengte zit ik ongeveer op die foto van zogezegend, maar ik wil het ook weer langer en vooral veel voller hebben Als dat laatste nog lukt, want mijn haar is door de zwangerschap en nu de haaruitval na de bevalling sterk uitgedund
Ik neem vitamines nu, heb ook tijdje biergist genomen, maand of zo. Of het echt hielp geen idee. Heb nl. ook vrij veel haaruitval, niet zo fel als na de bevalling.
Mijn update:niet heel veel, ben in de tussentijd naar de kapper geweest en er is een stukje afgehaald.
Ik had ze vorig jaar zomer tot op mijn bh band, op mijn rug. Dus wel een leuke lengte. Toen ben ik van donkerbruin haar naar platinablond gegaan en heb ik ze in een bob laten knippen. In januari vroeg toen mijn vriend mij ten huwelijk dus besloten ze weer te laten groeien. Mijn haar is inmiddels alweer een tijdje bruin, zit nu net op een rot lengte, komt nu op mijn schouders. Gaat me veel te langzaam pfff