Ik ga mijn haren weer laten groeien!

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje89, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Masu, korte bob? Met laagjes?

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier wil ik het tot over mijn borsten laten groeien. Het komt nu tot erop ongeveer, dus nog maar een klein stukje! :) Dit keer is het ook mooi vol, omdat de dunne punten telkens weer weg zijn geknipt. Zo duurt het wel langer maar is het resultaat ook een stuk mooier!

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

😀😀😀😀joycey ik ga stuk hier

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heb ik al eens gehad ja! Stond ook best leuk, vooral toen de kapster het had gedaan. :D
    Daarna moest ik het zelf gaan doen, want als ik er niks aan deed, dan zat het niet leuk. Ik ben wat dat betreft ook wel wat gemakkelijk uitgevallen hoor; het liefst wil ik dat het meteen goed zit...:p

Wat dat betreft is langer wel handiger; elastiek of clip erin en klaar!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ben ik met je eens. Beter dat het wat langer duurt, maar dat het wel mooier zit. Lang duurt het toch wel! :D

6. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ik ben gisteren weer eens naar de kapper geweest en heb iets, wat op een bob moet lijken, laten knippen! Dat wil zeggen: onderste mat weg, zodat het meer op 1 lengte komt. Bakkebaarden zijn nu bijna op dezelfde lengte als achter. Zo kan het weer een paar maanden groeien. Heb goede hoop dat ik met de zomer een staart kan hahaha.

Nog iets anders: had een tondeuse gekocht, zodat ik mijn zoontje zelf kan knippen. Gisteravond kam van 7 mm op de tondeuse gezet en gaan met die banaan. Maar mijn hemel, wat is het kort geworden!!!! Voelde me echt schuldig :(. Hij heeft nu echt een boeventronie! Pffff... Volgende keer een langere kam er op zetten. Eén troost: het groeit weer aan het met de kerst ziet hij er vast weer lief uit ;).

7. Metire

Metire Niet meer actief

Volume maken met een föhnborstel! Kan je ook van die mooie hollywood krullen/slag mee maken :) zoals deze:

Remington C176 krultang

Is makkelijk dan een föhn en een losse ronde borstel :)

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heb je ervaring met zo'n ding? Lijkt me inderdaad makkelijk, maar blijft het dan ook goed zitten of zakt het weer snel in elkaar?

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Weer veel reacties!
    Die tussenlengte kan ik ook niet hebben. Zo vervelend! Staart gaat niet mooi en los zijn ze ook niet mooi meer. Maar dat is gelukkig maar eventjes ;)

Wel of niet knippen: zoals er nog iemand zei, zorg voor model terug zodat het mooi zit, maar met zo weinig mogelijk verlies van lengte.

Hier is het verschil nu minder opvallend als toen ze van kort naar half lang gingen. Ze zijn nu net over mijn schouder, hangen niet meer zo in mijn nek in de weg :)

Joycey, haren in toilet? Gadver !!!! Hoe lang waren ze dan toen?

10. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Dinsdag komt de kapster weer model knippen en verven... Ik doe er gewoon bruin in en de blonde lokken laat ik gewoon met rust....

Hopelijk kan ik me bedwingen om alles er niet af te laten halen haha...

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bij zoonlief staat de kam op 12mm en dat vind ik al kort. Zeker omdat hij zo'n wittekop is... Groeit idd wel snel, ook omdat het zo kort is.

Mijn haar zit vandaag voor het eerst in jaaaaren in een staart. De helft valt er nog niet in maar dat komt wel. Alleszins beter dan los... :)

12. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Beautevil: hou vol :)!!

Nijntje: ik had gedacht dat 7mm langer zou zijn. En omdat zoon ook blond is, lijkt het nog korter idd. Volgende keer 12 of 15 mm ofzo.

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België

Joehoe!!! :D Nieuwe mijlpaal haha

M. zijn haren moeten ook weer eens geknipt.. Is nog maar geleden van half september of zoiets geloof ik :(

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik zit ineens zo in dubio!
    Zit te twijfelen of ik mijn haren niet in een lange bob zal laten knippen.
    Mijn haren heb ik altijd in een staart of in een warrige knot.
    Als ik het los laat hangen pluist het en gaat het aan de onderkant zo poeffig staan.
    Er zitten nog wat kortere laagjes in. De meningen zijn verdeeld, de een vind iets korter veel vlotter en volwassener staan.

Aan de andere kant was ik wel altijd supertrots op mijn lange lokken en dol op het dragen van verschillende soorten vlechten.
    Ik weet dat ik nog een jaar moet tobben wil het weer de juiste lengte hebben.

Wat te doen, wat te doen!!!

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Zowel kort als lang heeft zijn voordeel. Maar als je voor lang wil (wat je dan waarschijnlijk jonger maakt aangezien kort "volwassener" is? ;) ) dan zou ik gewoon zorgen dat er een beetje model in blijft, maar op zo'n manier dat er niet te veel van je lengte af gaat.

En in tussentijd uhm... tanden bijten :D :D

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik krijg altijd al te horen dat ik jonger lijk, wordt meestal zo'n 5 jaar jonger geschat haha. Daar hoef ik het niet voor te doen.
    Maar soms kan ik zo jaloers zijn op al die hippe moeders met hun vlotte kapsels :p

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ook! :D Snap niet hoe sommige mama's al zo uitgedost kunnen zijn als ze hun kinderen naar school brengen.

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja mij schatten ze ook altijd pak jonger :D Staan altijd te kijken als ik zeg dat ik 24 ben. Zeker nu ik terug naar school ga, tussen de studenten van 18-19 jaar. Pas er nog zo tussen :D

En vlotte kapsels, dat kan toch ook met lang haar. Plus, als ze iets in de war zijn, lange haren hoef je maar elastiekje in te doen en hup klaar (of froe stijlen of zo, moet ik hier nog doen aangezien ik serieus krullen heb die ik liever niet had ;) )
    Terwijl als je kort haar hebt, je (in mijn geval) ALLES moet stijlen voor je de deur uit kan. Pakke meer werk :D En als dan regent of hard waait, alles lekker door elkaar. Dat heb je met lang haar niet ;)

19. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ben je klaar met steeds een staart/knot?
    Zo ja, dan zou ik er wat af knippen. Of een ander model idd.
    Ik hou wel van verandering, dus ik zeg: doen :)!

20. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Hoe gaat t hier? Nog foto's van groeiende haren? ;)

Hier had ik vorig weekend een dip, vond m'n 'langere' haar ineens stom. Gelukkig was ik in het buitenland dus de stap naar de kapper kon ik niet zetten. Had al een kort kapsel opgesnort.
    Maar ondertussen ben ik weer blij met m'n haren, én dus super blij dat ik niet geknipt ben!!

Deel Deze Pagina