Ik ga misschien donor worden

Discussie in 'Prematuur' gestart door MamaVanSimone, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat een heftig verhaal, vreselijk wat jullie hebben meegemaakt. Gelukkig heeft je dochter wel jouw melk kunnen krijgen.
    Ik vraag me wel af of de bewerkte donormelk hetzelfde effect heeft op dit syndroom als verse moedermelk.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind het wel zonde dat ze er nu pas mee bezig zijn. Ik heb maandenlang veel te veel melk gehad en gooi elke dag nog weg... En over een half jaar zal ik waarschijnlijk niet meer kolven. Ik had graag donor willen worden.

3. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Alle melk van de BVbank heeft een positief effect, want het is juist bedoeld voor prematuren van wie hun mama geen melk kan geven.
    Ik hoorde van de BV toen mijn dochter in 't Sophia lag, eind 2009. Het is me alleen niet duidelijk waar die BVbanken zitten, hoe je je melk bij die bank krijgt en of het dus ook haalbaar is voor moeders die niet in de buurt van zo'n BV bank wonen.
    Mischien dat je alsnog kan gaan doneren?

Ik ben idd erg blij dat ik zelf melk heb kunnen geven aan mijn dochtertje :).

Groetjes patatje

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je kan vanaf een bepaald aantal liter een donatie doen, maar we hebben niet zo'n grote vriezer ;).

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik had zo mee gedaan er aan maar om eerst helemaal naar rotterdam of amsterdam te rijden doe ik niet helaas houdt het voor hier op op dit moment

Deel Deze Pagina