www.bataviastad.nl alle winkels op terug te vinden! De laatste keer dat ik er was, iig nog niet.. veel plezier..
Was altijd al benieuwd naar bataviastad,ben er ook nog nooit geweest,maar wil er wel een keer heen. Laat je weten hoe het was?
Ik ben er ook nooit geweest, maar hier zijn ze druk bezig met de bouw van Rosada, dat 1 november a.s. zal openen. Dus ik ben wel benieuwd hoe dat nou is, zo'n outlet center.
Ik ben er 2x geweest toen ik niet zwanger was dus niet specifiek opgele, maar volgens mij zijn er geen winkels met positiekleding. Ik vond het zowiezo nogal tegenvallen.
Toen het pas open was vond ik het FANTASTISCH!! , maar toen was de Bijenkorf Outlet er nog en dat is m'n favo winkel!!Maar die is nu weg De laatste keren dat ik er was vond ik het tegenvallen, veel sportwinkels oa. Mirre
Ik ga altijd speciaal voor de Kipling winkel. Goedkoop oude collectie tassen kopen. Ws ga ik daar de luiertas ook halen.
Ik ben er ook 1 keertje gewwest ,omdat ik er iedereen over hoorde. Wij 1 1/2 uur in de auto en binnen een uur weer weg daar,omdat we het erg tegen vonden vallen. Inderdaad heel veel sportzaken. Kareltje
IK ben er ook geweest. Het viel inderdaad tegen. Ook had ik een aantal kledingstukken gekocht die na 1 keer wassen allemaal kapot of verkleurd waren. Ik ga er nooit meer heen.
je bent er idd met een uurtje uitgekeken, ik ga er wel eens heen als ik nieuwe spijkerbroeken nodig heb, maar voor de rest koop ik er eigenlijk niet veel, de laatste keer heb ik dvd's gekocht. kusz patje
Ik ben er nu ongeveer drie keer geweest en drie keer vond ik het erg tegenvallen.. Binnenkort wil ik weer een keertje gaan want had wel leuke babykleding gezien.. Maar heel veel plezier vandaag en laat je ffies weten hoe het was?
Is goed, hopelijk zijn we er niet na een uurtje al uitgekeken! Ben nu zeer benieuwd.. Wat??? Las ik daar BABYKLEERTJES??? Ik vermaak me wel, hoor ik al.
Ik vond het leuk voor 1 keer..... Blijf toch maar bij mijn eigen favo winkeltjes, daar slaag ik altijd het beste!
Babykleertjes?? Ik kan me niet herinneren dat ik die heb gezien. Welke winkel was dat.. Heb alleen van die stoere peuter/kleuter kleding gezien
Het is leuk opgezet, gezellig sfeertje, vakantiegevoel, alleen erg klein maar daar komt verandering in, er zullen nog meer winkels bij komen (volgens mij word het aantal winkels verdubbeld). Er zit nu net buiten de muren van Batavia Stad ook een Mexx Outlet. In de toekomst zal er een boulevard aangelegd worden met terrasjes uitkijkend op het ijsselmeer, dus ik zou de ontwikkelingen iig in de gaten houden.
Ik kom er regelmatig en toen ik zwanger was hadden ze bij Benneton ook positie kleding (lees;broeken). En bij de lingerie zaak hebben ze voedings BH's. ik vind het erg leuk daar, en je moet goed op de aanbiedingen letten. groetjes.
ik vond het best tegenvallen in bataviastad, we waren eigenlijk zo weer uitgekeken. wij gaan wel regelmatig naar McArthurGlen Designer Outlet Centre Roermond. daar heb je veel veschillende winkels en ik vind het veel gezelliger. en straks natuurlijk naar rosada in roosendaal want dat is lekker dicht bij. groetjes cindy
ik kom zelf uit lelystad.... vind het echt 3 keer nix...zo'n outlet vind ik het nou ook weer niet.. heb je dan een winkel van een of ander bekend merk. is het geen 200 euro voor een sprijkerbroek.. maar 170.. of dan is het 50 euro.maar kapot..
Ik vond het ook niks, ben er wel vaak met vriendinnen geweest die erheen wouden en ik ging mee als chauffeur of gids. Erg lege uitstraling, veel sportwinkels, of alsnog dure winkels. Om het een keer gezien te hebben is het wel leuk maar spectaculair en echt outlet is het niet hoor.
Ten eerste vond ik t errug gezellig, dat wel. Maar een 2e keer heen gaan zal ik niet snel. Idd voor spijkerbroeken misschien ofzo.. En babykleding heb ik helaas niet gezien, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik ook niet álle winkeltjes heb gehad. Veel sportwinkeltjes idd, heb zelf ook NIKS gekocht! Ik had vandaag wel voor t eerst mn positiekleding aan met zo'n mooi gekleurde band. Trots als n pauw hoor, ik en mn mannetje!