Ja, die lapjes zijn idd van Ikes. Volgens mij had ik lapjes van 28 bij 28. En ik heb dat witte spul als vulling, (wat ook in jassen zit) weet eigenlijk niet zo gauw meer hoe dat heet en dan 3 lagen.
ik denk dat je fiberfill bedoelt. Dat gebruik ik idd ook als vulling. Heb laatst voor vrienden 4 lagen gebruikt. Toen ik vorige week patronen binnenkreeg die ik besteld had stond daar dat je maar één laag nodig had, maar dat vond ik wel erg weinig. En die lapjes zijn leuk hé. Ben er helemaal weg van. Ga er ook een hoes voor een aankleedkussen van maken, en ik denk een deken voor op een ledikantje. Ik gebruik lapjes van 16 bij 16 Liefs
oh wat leuk om te lezen zeg. ik heb van mijn schoonmoeder haar naaimachine gekregen. dus wil eigenlijk ook gaan beginnen! ik zit eraan te denken om misschien een naaicursus te gaan volgen. weet iemand of dat kan omg. utrecht? rachel
Leuk! Bij mij kriebelt het ook, maar ik wil het eerst goed leren voor ik zo'n machine ga aanschaffen. Mijn moeder heeft net een nieuwe, dus ik heb wat te doen als ik verlof heb!
Leuk onderwerp! Ik heb net een nieuwe naaimachine gekocht en heb ook plannen om kleren te maken. Ik heb net een lappenpopje gemaakt, maar moet nog een jurkje maken. Heeft iemand een patroon? Leuke website: www.naaipatronen.nl Groetjes, Carlijn
zoals ik al zei, word lid van www.sancho.nl, daar kun je al je vragen , tips etc vandaan halen helemaal geweldig en farbenmix patronen ook top! helaas zie je ze nu in nederland ook steeds meer
Leuk Ozgul, ik heb ook al een tijdje een naaimachine in huis, maar heb er nog niets mee gedaan. Je inspireert me om ook te beginnen, ik wil wel eerst naailes nemen. Leuke tips ook dames, ik ga dit topic zeker in de gaten houden. Groetjes, MWB
Jaaaa leuk! Ik ben ook op zoek naar een leuk, goedkoop ding. Heb al wel eens wat gedaan op de naaimachine van mams. Ook begonnen met kussenhoesjes! Goeie tip van moeders (waarom kom ik daar niet op..!) Zet eerst de rits vast en naai dan pas de andere zijden dicht...Zo slim!