Zonnebrand! En verder nemen wij altijd nog zwemkleren, extra gewone kleren, petje/zonnehoed-achtig iets, handdoeken, portemonnee, telefoons en wat flesjes water mee. Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
als aanvulling op linda86 heb ik alleen nog evt iets te spelen voor de kleine. denk aan schepje en emmertje, of een bal. ow en misschien je fototoestel, is altijd wel leuk foto's van het strand!
En doe je kind een armbandje om met je naam en telefoonnummer vooral met dit weer en vakantietijd is het druk op het strand en kan je maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Veel plezier!
als aanvulling op de andere meiden; ik neem ook altijd iets te eten mee, broodjes fruit of nog iets lekkers voor tussendoor. en we nemen altijd zo'n strandtentje mee, fijn voor mijn meiden om even lekker in de schaduw te zitten.
Parasol, snoepje/koekje, eten en drinken in een koeltas, warm/lauw eten of drinken is echt niet lekker. Zwembandjes.. Voordat je weg gaat thuis al insmeren met zonnebrand, zodat dat in kan trekken en verder daar ook blijven smeren.
Ik heb net pakjes drinken in de vriezer gelegd en een fles water in de koelkast. Daar doe ik morgen nog aluminiumfolie overheen. De fles water is ook voor zandhanden voor het eten e.d.
Nou, ga zo naar beginnen met pakken haha, ben alleen mijn eigen bikinibroekje kwijt .. zucht .. Voor Mayron had ik gister nog een zwembroek en shirt met factor 50 erin gekocht. Dus mocht ie toch onverhoopt verbranden is ie goed beschermt ...
wiehoe wij gaan ook vanmiddag! Eerst zo de haren in model laten knippen. Heb er zo'n zin in om naar het strand te gaan. Hoop dat J. het ook leuk vind
k hoop dat je je eigen bikinibroek ook als gevonden hebt, dat zou ik ook wel meenemen namelijk .. hihi en een hutkoffer voor alle spullen.. hihi, vergeet ook niet wat contant geld mee te nemen voor een ijsje/parkeergeld etc.
zwembandjes ? En laat onnodige dingen thuis, die je echt niet nodig hebt... Raak je alleen maar kwijt! Wij gaan zo naar het zwembad!