Dames, ik ben zes weken geheel onthouder geweest, maar nu die duivels er zijn, drink ik lekker een goed glas rode wijn. Mijn nieuwsgierigheid leidt tot de vraag: drinken jullie nog wel nu jullie zwanger zijn of willen worden?
Grappig genoeg lustte ik wel een wijntje of wat. Maar net voor mijn positest werd ik niet goed na twee roseetjes, knallende koppijn Dus ik denk dat het niet eens zou smaken nu. Enne als ik er toch maar een mag, kan ik net zo goed geen nemen vin ik.... Een maltje nam ik wel in het begin af en toe (Bavaria)
Proost Darcy, dat ie je maar mag smaken! Ikzelf heb helemaal geen alcohol meer gedronken, terwijl ik m voor mijn zwangerschap behoorlijk kon raken. Rode wijn is ook mijn favoriet.
ik vind die poll niet handig want er is toch wel een verschil tussen drinken tijdens zwangerschap of zwanger worden... maar nee ik drink nu geen druppel meer
Ik drink sowieso geen alcohol maar zou anders echt geen druppel gedronken hebben tijdens mijn zwangerschap.
Nu ik gestopt ben met de pil drink ik ook niet...omdat je al een paar weken zwanger bent voor je NOD...ga ik het risico niet nemen heb het er graag voor over....En als ik zwanger zou zijn ook niet...wat jij drinkt krijgt die kleine binnen nou dat zou ik dus echt niet doen.
Toen ik nog bezig was voor een kindje dronk ik af en toe nog wat omdat het wel jaren kan duren. Maar nu zou ik voor geen goud een wijntje drinken!
Nu ik zwanger ben nooit... zou me echt niet smaken als ik weet dat Puk er ook van `meegeniet`. Toen we nog probeerden wel, maar heel afentoe want ik ben niet zo´n alcehol drinker.
Ik drink nu niet maar toen ik nog aan het klussen was wel. Daar zie ik het probleem ook niet van in. Je kindje krijgt pas wat via jouw bloed binnen als de navelstreng is 'aangekoppeld'. Bij mijn echo van 7 weken was dat nog niet het geval. Drinken voor je NOD kan volgens mij dan ook geen enkel kwaad. Elke dag jezelf helemaal volgooien is weer wat anders maar normaal alcohol gebruik als je nog niet zwanger bent, zou ik gewoon doen. Ik kan me wel erg verheugen op een heerlijk rode biefstuk straks met een lekkere stevige rode wijn!
Toen ik zwanger wilde worden dronk ik echt wel eens wat (maar dan een mixje wijn vind ik zo smerig ale: ) Toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was ben ik direct met drinken (en roken) gestopt en nu drink ik alleen nog maar als we weg zijn en Valenino uit logeren is.
toen ik probeerde zwanger te worden dronk ik gewoon, ik had zoiets van, voor hetzelfde geld ben je een jaar misschien 2 jaar bezig met zwaner worden en drink je niks, nou lekker saai. nu ik zwanger ben drink ik niks, en heb daar ook geen behoefte in, maar als ik er wel behoefte in zou hebben zou ik het gerust durven wagen om 1 biertje te drinken als ik een avondje weg ben, niet iedere dag, niet iedere week, niet heel veel op een avond, maar gewoon 1 als ik er zin in zou hebben, maar dat heb ik dus niet.
Ik drink nu echt wel eens een wijntje ... zeker als ik net mijn NOD achter de rug heb ... maar na mijn ei doe ik het niet ... dat is meer gevoelsmatig volgens mij ...