Ik zag hier laatst op het forum een leuke muursticker. Nu wil ik ook zoiets laten maken voor bij Lisa op haar prinsessenkamer, maar ik kan geen leuke tekst vinden... Kunnen jullie me helpen?
Ik weet niet of je het wat vind, maar ik heb je dmv een combinatie van gedichtjes een gemaakt. Ik lag in mijn bedje en sliep Toen kwam er iemand die riep: Jij bent onze koningsdochter Ons gouden koningskind Ons lief klein sneeuwprinsesje Jij zult door ons altijd worden bemind Lieve schat sta nu maar op en kleed je aan Want je moet weer na de prinsessen school toe gaan xxx Vera
Misschien als je googled op prinsessen gedichten? Ik kan ook wel wat voor je dichten, maar ik weet niet hoe lang je het gedichtje wil hebben etc.
Max. 6 korte regeltjes. Anders word de sticker erg groot. Dit gedeelte van Veraenroy vind ik ook leuk: Jij bent onze koningsdochter Ons gouden koningskind Ons lief klein sneeuwprinsesje Jij zult door ons altijd worden bemind Als ik deze tekst ga kiezen voor de sticker, dan ga ik het woordje "gouden" veranderen door "mooie" omdat ik het in zilverkleur laat maken.
Prinsen en prinsessen wonen altijd in een paleis Ja, ja, maak dat de kat maar wijs! Want er is één ding dat ik als vader zeker weet Dat is: dat onze eigen prinses Lisa heet Daarom schrijf ik dit maar even Ze blijft onze/mijn eigen prinses, de rest van ons leven ff gegoogled...
Ik ben eruit! Heb 3 stickers besteld. (de voorbeelden dan) 1 voor lisa haar kamer, 1 voor bij Tim en 1 voor onze eigen kamer.. Ben benieuwt wat dat grapje gaat kosten! hihi
@susanne1979 Waar heb je ze besteld als ik zo vrij mag zijn om te vragen. Ik heb ze besteld bij http://www.cutitout.nl/ besteld. Incl. verzendkosten 45 euri. Een voorbeeld zie je in mijn album. xxx Vera
ja, daar heb ik ze ook besteld.. (dan had ik dat idee dus via jou..hihi) Ik heb voor Tim hetzelfde gedichtje als jij hebt, maar dan alleen het eerste stuk. Met groene tekst en blauwe sterren (geen vlinders dus) Voor lisa dat gedichtje van jou (aangepast en ook de 1ste 3 regels) in het zilver en voor onszelf ook in het zilver een tekst. Heb alleen nog maar voorbeelden laten maken.. nog niets besteld.. ik wil eerst zien hoe het word en de prijs weten. Welk formaat heeft die van jou?
De Letters van mij zijn 5cm hoog en de vlinders zijn verschillende maten. Wel erg leuk dat we dezelfde smaak zo'n beetje hebben. Groetjes Vera
ja grappig idd. Ik hoop dat het niet al te duur wordt, want het lijkt me nl wel erg leuk om het op de muren te maken. Mocht ik de sticker(s) bestellen, dan maak ik er later wel een foto van.
Heb de stickers besteld en ze inmiddels op de muur gemaakt.. Vind ze erg mooi geworden! Kijk maar in mijn album.