Wat mij nu gebeurt....... Ben gisteravond bij een vriendin geweest,kwam nog een andere vriendin binnen en zegt tegen me en ben je al zwanger????? Ik zeg nou niet dat ik weet (omdat ik pas over 7 dagen me NOD heb) Ze zegt jahoor jij ben ZWANGER. Hoe kom je erbij vraag ik,zegt ze je ogen zijn anders en ik voel iets bij je. Ik denk nou ik laat me niet gek maken door je. Legt ze d'r hand voor me buik begint het gewoon warm te worden eronder he!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt heel vaag. Nu twijfel ik toch wel of het toch niet zo is voel me wel al een paar dagen raar zoals ik al eerder vertelde. Wat moet ik nu????? Liefs kareltje
Wauw, kent jouw vriendin reiki of zo? Spannend in ieder geval, ik duim voor je! Sterkte met wachten! Groetjes, Wendy
hihi je kan niets anders doen dan afwachten. Wel heeeeel spannend. Duim voor je. Heeft je vriendin vaker dit soort ingevingen??? Succces meiss.. Veel liefs Daan
Sommige mensen voelen het idd aan je dat je zwanger bent! Zal toch wat zijn he! als zij het eerder weet als jij
Bij sommigen mensen kan je het ook gewoon zien. En wat betreft dat het warmer boven je buik is, dat kan je zelf ook voelen. Houd je hand boven je buik (baarmoeder) en als je het voelt warmer worden en tintelen, dan is er iig wat verhoogde aktiviteit. Leuk, zeg. Ik hoop dat je vriendin gelijk heeft!
Er zijn idd mensen die het aan de ogen kunnen zien of iemand zwanger is, een kennis van mij kan dat ook, weet niet of je vriendin dit vaker bij mensen heeft gezien en of het ook klopte, dus afwachten maar!!! En wachten duurt lang he!!! Suc6. Liefs meliske
Ik heb ook een vriendin en collega die het kunnen "zien". Ze hebben bij mij al 2 keer gezegd dat ze dachten dat het raak was (wisten wel dat ik bezig ben)...klopte helaas dus niet..... Maar in combinatie met je eigen voorgevoel hoop ik dat het bij jou wel klopt
Wat grappig als je dat overkomt, vooral als je vriendin zo overtuigd is... ik hoop dat ze gelijk heeft!!!!!! Het maakt het wachten er wel tergender door natuurlijk maar goed, alle voortekenen zijn welkom, niet? Wat voortekenen betreft, ff een grappige anekdote: Afgelopen zaterdag zat ik 's avonds op een bomvol terras, ik zag verderop een heel schattig klein manneke dat niet ouder dan 1,5 zal zijn geweest, met een grote speen in z'n mond, stralend om z'n tafeltje heen lopend tussen de stoelen door van z'n ouders. Ik draai me weer terug om aan het gesprek deel te nemen van m'n vent en een vriend wanneer ik aan m'n arm gekietel voel: staat het menneke naast me mét speen, mét brede smile en beide handjes m'n elleboog te kietelen. Ik kietel terug en na een schaterlach gaat hij weer terug naar z'n tafel verderop. Grappig he? Heeft natuurlijk niets te betekenen maar ik dacht meteen: zou ik zwanger zijn? (typisch vrouwen, zou m'n vent zeggen, haha!!). Dat is dus niet het geval maar ik heb er wel een heel goed gevoel erover sindsdien, zoiets van: het komt wel goed, is het nu niet, dan is het later. Misschien is het idd zo wat Elvira zegt, belangrijker is wat je eigen gevoel er mee doet! Sterkte met wachten en succes met de test!
nou nu word het echt spannend joh.... ik hoop het voor je meis! Veel suc6 in deze slopende dagen die nog komen!
Nou meiden, Die vriendin van mij heeft wel vaker goed gezeten inderdaad met haar voorspellingen. Ze zei ook tegen me laat ff weten of ik gelijk heb,dan ga ik er voortaan geld voor vragen. Ik ga echt steeds meer twijfelen,kan bijna niet wachten om een test te doen. Maar ik probeer er nuchter onder te blijven........................ Wachten duurt ERG lang. Liefs van mij