Ik ben hier erg nieuwsgierig naar omdat ze beweren dat als je met behulp van ovu testen zwanger wordt je meer kans hebt op een jongetje... Ben erg benieuwd naar jullie ervaring
Wij hebben ovulatietesten gebruikt, omdat ik een heel onregelmatige cyclus had. Dus we moesten wel ongeveer weten wanneer de eisprong was. We zijn nu zwanger van een meisje. Groetjes Masu
ik dacht juist dat de mannelijke zaadjes langzamer waren, dus je hebt bij tempen en ovutesten meer kans op meisjes. Maar weet het even niet meer zeker...
ze zeggen dat mannelijke zaadjes sneller zwemmen dus eerder bij het eitje zijn... meisjes leven weer langer, vandaar Maar leuk om te zien dat het dus niet helemaal opgaat^^
Hallo, Wij hebben na een jaar proberen ook gebruik gemaakt van ovu testen. Na 1 keer gebruiken waren we zwanger en we zijn zwanger van een jongetje. Groetjes,
Wat grappig dat er zoveel meiden bij zijn. Mijn schoonmoeder die zweert erbij, ik geloof er niet in... Volgens mij is het gewoon 50/50 kans.
Hier wel het geval. Ik heb wel geen ovu testen gebruikt. Maar mijn zoontje is verwekt op de dag van de eisprong en dit kindje (meisje) 4 / 5 dagen voor eisprong.
hier ook ovutest maar ja geslacht nog niet bekent. Het is geloof ik zo dat als je rond je eisprong sex heb je meer kans heb op een jongen nou ik voelde mijn eisprong en hebben letterlijk op de eisprong gedaan dus ben benieuwd wat het word haha.
hier ovu testen gebruikt, alleen geen sex met ei wel 2 dagen voor posi ovu test en een meisje..... 1e kindje geen testen gebruikt en das wel een knulletje. maar als ik de resultaten hier bekijk is het precies andersom
Het ligt er niet aan of je de ovutesten hebt gebruikt maar eerder wanneer je sex hebt gehad. Dus hoeveel dagen voor de eisprong Hier overigens ovu test gebruikt en 1,5 dag ervoor geklust en word een jongen