Stel dat jij de jackpot zou winnen of staatsloterij? Wat zou jij doen met een paar miljoen? Ik weet het wel, mijn familie zal zeker meesnoepen. Mijn ooms en tantes zullen goed voorzien worden, en ik weet zeker dat ik 1 droom kan verwezenlijken voor mijn oom en tante! (willen in hun huis in belgie gaan wonen) Daarnaast natuurlijk mijn zus en nichtje! Ook die zullen meesnoepen! Mijn ouders, tsja,. ... ouders zijn in mijn ogen onbetaalbaar, dus die zullen helemaal niets te klagen hebben. (en mijn schoonfamilie mag ook wel wat whahaha) Voor onszelf, zullen we alle potjes die we hebben dichtgooien en het huis waarin we nu wonen helemaal laten nalopen en laatste dingen laten opknappen! Dan verkopen en andere woning, waar ik ook een paar kids goed in kwijt kan! Dan zouden we lekker op vakantie gaan en onszelf vreselijk verwennen met een compleet nieuwe garderobe en misschien een lichte makeover whaha.. De rest, tsja.. laat maar op de bank staan!
hier hebben we laatst al een topic over gehad dus ik sluit deze even zoek functie gebruiken http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=