1,5 jaar bezig geweest voor Sasha, we gingen op huwelijksreis en ja hoor, zwanger terug! Lekker cliche. 3 weken terug zijn we op vakantie geweest naar zuid-Frankrijk. Ik had mijn man al gezegd dat het kriebelde weer bij mij. Dus op de vakantie zei hij: Kom ga je mee, dan gaan we een broertje of zusje produceren voor Sasha. Nou hij had niets teveel gezegd, gewoon de eerste ronde al raak! Weer op vakantie! Dus... ik ga hierna denk ik nooit meer op vakantie, want 2 vind ik wel een goed aantal. Ik denk dat ik nu een week of 4-5 ben.
Ik zag je naam en dacht: Echt?? Gefeliciteerd! Super zeg (jammer dat geen enkel vakantieoord het zaad van mijn man heeft verbeterd )
Nee dat van mijn man ook niet hoor (traag zaad) maar dit was echt een lucky shot! Thnx voor de felicitaties
Ha ha. Gefeliciteerd! Ik heb 2 x iets soortgelijk meegemaakt. Niet de kindjes gemaakt maar er op de een na laatste dag van de vakantie achter komen dat ik zwanger ben. Eerst in DeRidder, Louisiana en nu Orlando, Florida
Gefeliciteerd met je zwangerschap. En geef mij zo'n vakantie straks! Voor wij zwanger waren zijn we naar Rome, Kos, Spanje geweest maar gaan baby hoor hihi. Nu gaan we naar Rhodos, misschien een iets meer vruchtbaar eiland?
Gefeliciteerd! Nou dat belooft wat voor ons. We zijn net terug uit Italie en we zaten in mijn vruchtbare week . Zou het??? Charlie
Waaaah, wat leuk zeg!! Ik moest ook even 2 keer kijken voordat ik zeker was dat 't berichtje van jou kwam . Super gefeliciteerd! Verder ook alles goed met jullie?
Yep..hier hetzelfde verhaal....weekje All Inclusive in Turkije. Wij hoopten er ook op, omdat de vruchtbare dagen er midden in lagen, maar ik had niet gedacht dat het zou lukken. We waren nog maar net bezig en ik ben al 38! Maar toch.... mijn echtgenoot heeft nu officieel bepaald dat hij 'Toverballen' heeft. Ooeeehh...laat hem maar niet horen dat ik dit hier met jullie zit te delen, haha! Maar vakanties kunnen inderdaad heel 'vruchtbaar' zijn!