Heb me de hele week al voorgenomen om zaterdag (morgen dus) mijn 1e test te gaan doen. Maar wegens het feit dat ik een beetje grieperig ben en dus geen oog heb dicht gedaan al 2 nachten en dus alle tijd van de wereld had om eens na te denken heb ik toch besloten om vandaag te testen... en ik ben zwanger! WHEOEIIII Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat...
gefeliciteerd meid! hopelijk blijft t nu goed gaan en als ik nou ook ff zwanger word kunnen we samen zwangere liefs marieke
@sjanienu, WOW wat lees ik? Van harte gefeliciteerd! Ik duim voor een fijne zwangerschap voor je! Liefs Jojo
Bedankt voor al jullie lieve reacties! Volgens mij wordt dat nog wat met mij...heb nu al zeer pijnlijke (.)(.), steeds duizelig en over mijn humeur nog maar te zwijgen... Arme vriend
hey Sjanien! Gefeliciteerd! Weet je nog dat we het een paar weken geleden hadden over onze innesteling? En nu allebei zwanger! Wel grappig! Hebben we toch goed gevoeld! Hoe voel jij je? Ik wel prima, beetje gevoelige borsten maar verder niks. xx An