Mocht er ooit een goed moment zijn om de kracht van veel positieve gedachten tegelijk te testen dan is dit het wel. Willen jullie allemaal even denken aan het zoontje(2jr) van mijn vriendinnetje hij heeft zojuist een hartstilstand gehad. Na 26 weken van bestraling, 2 stamceltransplantaties en een heftige operatie (gisteren - 12 uur lang) dreigt de kanker (Neuroblastoom) hem toch de baas te worden... EN DAT MAG NIET GEBEUREN! Ben er kapot van kan je nagaan hoe de familie zich voelt...
oh wat afschuwlijk zeg. Daar krijgje toch kippenvel van. Heel heel veel sterkte en oh ik hoopzo dat het goed komt voor het jongetje!
Jeetje, wat moet je hier nou op zeggen. Ben er stil van. 2 jaar, arm ventje. Ik wens je vriendin en jou enorm veel sterkte.
Oh meis, het kippenvel staat over mijn gehele lichaam! Waarom moet een kindje toch hier de dupe van worden. Waarom ieder ander eigenlijk?! Vreselijk voor zijn ouders, familie en jullie! Sterkte voor de komende tijd en laten we hopen dat hij sterk genoeg is en erover heen komt!!!!!
Ja en wat wil je als ouder zijnde de pijn van je kind dan toch graag overnemen! Het is gewoon een verschrikkelijke kl*teziekte, in onze omgeving hebben veel mensen het momenteel. Wens je vriendin sterkte en ik hoop echt met heel mijn hart dat het ventje het overleeft en heel oud mag worden. Jij ook sterkte hoor!
Vreselijk....en dan druk ik het nog zachtjes uit. Een half jaar geleden de kleine van mijn collega (was ook 2 jaar) begraven. Had ook kanker......weet wat je op dit moment door moet maken. Heel veel sterkte... Kwebbel
oh gatver Heel veel sterkte Heb zo iets ook meegemaakt met iemand op een ander forum , het is zo onwerkelijk tot ik bij de begrafenis was als t kon was mijn hart echt in 1000000 stukjes kapot gevallen die dag
verschrikkelijk... heel veel sterkte .. (ik weet niet wat ik anders kan zeggen hierop, zo verschrikkelijk vind ik het ! )
how unfair is life! verschrikkelijk gewoon,pff kippenvel over heel mijn lijf heel veel sterkte de komende tijd!
Oh jeetje, tranen in mijn ogen en kippenvel overal. Ik bid met je mee meid... wat vreselijk! Heel veel sterkte.
Afschuwelijk zo klein en dan al zo hard moeten vechten. Heel veel sterkte en kracht voor het kleine mannetje en zijn ouders
Jeetje wat een k#t situatie zeg......heb kippenvel all over!!!!! Heel veel sterkte voor jou en voor de familie
Wat verschrikkelijk! Afschuwelijk! Oneerlijk! Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen....ben er stil van....
Zo oneerlijk. Woorden schieten te kort. Heel veel sterkte voor je vriendin en jou. Hopelijk gebeurt er een klein wonder en komt het mannetje er weer bovenop.