Volgende week voor het eerst op reis met de kleine. pfffffff..........Het lijkt me zo handig als hier een soort van paklijst komt wat je allemaal meeneemt op vakantie met kids. Ik weet zeker dat ik niet de enigste ben die hierbij gebaat is. Dus dames brand maar los!
Ik zit net een lijstje te maken. Wij gaan op wintersport met de auto. Tot nu toe heb ik dit: Spenen +speendoekjes 2 slaapzakken Campingbedje Matrasje Hoes, dekentje, lakentje Kleding Luiers Geurzakjes voor de luiers Billendoekjes Waterflesje Fles en flesvoeding Doseercontainer flesvoeding 2 spuugdoekjes Badschuim Tandenborstel en tandpasta Zonnebrilletje Fleswarmer voor in de auto Luiertas met thermosflessen 2 hydrofiel luiers 1 afdroogdoek Koekjes Diksap Sneeuwpak Handschoentjes Losse muts Tissuebox Bodylotion Speelgoed/boekjes Travelkinderstoeltje Slabbetje Fruitpotjes Zwemluiers Lepeltje Tape voor stopcontacten Buggy Ik denk dat ik alles wel heb zo (buiten ehbo om). Hoop het ook, want we gaan volgepakt weg zo haha.
Ligt er natuurlijk wel aan op wat voor vakantie Als ik zo even het vorige lijstje bekijk hadden wij verder nog: potjes warme maaltijd; parasol voor buggy; travel cot; zwembroek; badcape/badjas; picknickkleed voor op strand; laptop met kinderdvd's (bv tic tac); petjes / bandana's; zonnebrand; speeltjes ook voor op strand en vliegtuig; paracetamol zetpillen; zoutoplossing voor neus; ors; thermometer; flesjes; zwembroek; opblaaszwembandje; billencreme; draagzak; washandjes; tuitbeker; rijstewafeltjes.. verder weet ik t ff niet meer